دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۱۸:۳۰Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
شفاف ۱۳۹۴/۰۲/۳۰ - ۱۲:۱۳

حق الناس بودن رای مردم فقط در صندوق ها نیست

به قصد قربه الی الله دنبال برانداختن بازرگان بودیم برای اشغال سفارت امریکا، کف و سوت می زدیم منافع ملی بر حق دانستن مردم مقدم است شهردار که شدم، شهردارانم یا در زندان بودند یا در دادگاه احمدی نژاد مرا از اسپانیا برگرداند تا خانه نشین شوم شعارهای احمدی نژاد هنوز می تواند تهدید باشد من در هیچ مقطعی عضو کارگزاران نبودم ولی قرابت فکری برای خیلی ها این تلقی را به وجود آورد که من عضو کارگزاران هستم برخی صدور انقلاب را صدور فکر و اندیشه انقلاب می گفتند اما خداوکیلی اینجوری نبود مصلحت دوستی ما ایجاب می ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)