چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۵:۰۰Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
دنیای اقتصاد ۱۳۹۵/۱۱/۱۷ - ۰۱:۰۲

ورود فناوری کاهش مصرف آب در کارخانه های آهن اسفنجی

فناوری کاهش مصرف آب در کارخانه های آهن اسفنجی، از شرکت کوبِلکو ژاپن به ایران وارد می شود. این فناوری برای کارخانه های تولید آهن اسفنجی موجود در ایران به کار گرفته خواهد شد. به گزارش روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو)، معاون شرکت کوبلکو (KOBELCO)- وابسته به کوبه استیل ژاپن- همراه تعدادی از مدیران ارشد این شرکت در جلسه با رئیس هیات عامل ایمیدرو، به ارائه طرح خود در کاهش مصرف آب و انرژی پرداختند ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)