همان ظلم بزرگ است. چه کسانی بودند که با دروغ تقلب آن همه هزینه بر نظام تحمیل کرده و آبروی نظام مظلوم را در دنیا بردند؟ سوال چهارم اینکه از سال 88 تاکنون چه تغییری در رفتار این جریان ایجاد شده است که حال بدون پذیرش و اقرار به جرم بزرگ خود و طلب بخشش از سوی مردم، طلبکارانه تقاضای آشتی کنند و به میدان برگردند؟ آن وقت تکلیف دروغ بزرگ تقلب چه خواهد شد؟ حال باید به پاسخ این پرسش پرداخت که چرا
این طرح که با امضای نمایندگان اصلاح طلب عضو فراکسیون امید در مجلس شورای اسلامی مطرح شده است این تلقی را ایجاد میکند: حامیان دولت که امروز با حضور خود در جمع مردم و دانشجویان با مطالبات جدی در خصوص وعده های عملی نشده دولت در سه و نیم سال گذشته رو به رو هستند در پی یافتن راه فراری از این انتقادات هستند، به همین دلیل با ایجاد ترس از برخورد قانونی به اتهام جلب توجه و سوال پرسیدن درصدد خلاصی از سوالات عدالت خواهانه مردم هستند.
پیاله بودند و با همه جریانات و گروه های ضدانقلاب نظیر بهایی ها، منافقین، سلطنت طلب ها، مارکسیست ها، تجزیه طلب ها، نهضت آزادی ها، ملی گراها، برای براندازی نظام عهد اخوت بسته بودند و قطعا نباید انتظار داشته باشند که طبق اصل شتر دیدی ندیدی با آنها برخورد شود. دوم اینکه نظام با فعالیت سیاسی هیچ اصلاح طلبی مخالفت نداشته و ندارد و عضو بودن افرادی مانند خاتمی در مجمع تشخیص تا سال 89 هم نشان می