سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۱۷:۵۵Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
شبکه اطلاع رسانی دانا ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۱۷:۰۵

آنهایی که بیشتر فریاد آزادی سر می دهند، دیکتاتورترند

به ژست های آزادی خواهانه دوستان اصلاح طلب نگاه نکنید، اینها همین اند، از نسل وزیر ارشاد دهه 60 که استفاده از ویدئو را جرم می دانست. اگر دستشان برسد، با هیتلر و صدام هم عقد اخوت می بندند. هر چند نمی دانم که اگر کسی در حکومت هیتلر در یک سخنرانی سئوالی می پرسید، آیا محاکمه و مجازات می شد؟! ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)