سایر منابع:
سایر خبرها
گام مثبت مدیریت پرسپولیس؛ تمدید قراردادها
رکورد و امار درست نکنین. استقلال 2 ماه پیش قرارداد 3 تا بازیکن جوونش رو تمدید کرد و 4 نفر دیگه رو هم قراره بزودی تمدید کنه. اینقدر سالها توی حسرت اولین و اولی موندین که دست به دامن این مطالب شدید. خخخخخ باشه شما برترین مدیریت جهان. فقط حواستون باشه بازم گند نزنن فیفا آسفالتتون کنه خخخخ داداش نترکی یه وقت! بیمرم براتون! چقدر تو ای 5 سال خفت و خواری کشیدید که با بردن
ازخودگذشتگی انصاری؛ از بخشش تا غیرت
می کند. ازجان گذشتگی انصاری برای برد پرسپولیس، رفتار شایسته او در برخورد با هوادار خاطی دربی را تکمیل کرد. رفتارهایی که در هیاهوی حواشی بی اهمیت فوتبالیست ها و زیاده خواهی هایشان، پررنگ تر هم شد و بیش از پیش به چشم آمد. آی اسپورت آی اسپورت اینقدر ضد پرسپولیسه که انتظار داشتم نوشته باشه انصاری با سر زده تو سنگ تماشاگران استقلال و باعث شده سنگ مورد نظر آسیب ببینه!!!
استقلال و بهمن سخت؟ واقعا!
شکست دادند. آی اسپورت میزنه سه تا سه تا! باران کوثری؟!!! اس اسی باران کوثری؟!!! اس اسی عالی ایشالا تو اسفند ماه هم قدرت استقلال رو به آسیا نشون میدیم تاج ابرقدرت اسیا همیشه شانس باهاتون یار نیست که توپ حریفا نره تو گل! میلان 88 از شانس نگو که ناف تیمت رو بستن با شانس و البته پول دل و دزدی هدایتی ... اصلا اسمش
سایپا آبی پوشید تا صبا، آبی نپوشد/ جادوگری؟
سایپا می گوید: بحث تبلیغ روی لباس ها در حیطه کاری من نیست اما برای تنوع لباس سوم را پوشیدیم. فکر کردیم رنگ پیراهن ها باعث شود که بچه ها از نظر روحی بهترشوند . آی اسپورت هرکی میخاد از نطر روحی تیمش رو سرحال کنه آبی بپوشه هرکی هم دلش میخواد فرت فرت پنالتی کیلویی و شخمی براش بگیرن و محرومیتش اعلام نشه و دوپینگ بازیکنش ماس مالی بشه قرمز متمایل به قهوه ای بپوشه دزد
نگذاشتند استقلال گل سومش را بزند
ادعا واقعا معلوم شد قهرمان واقعی کیه نگفتی چن تا زیرشی. امیدوارم این قضاوت های ناعادلانه برداشته بشه و کار قهرمانی به هفته آخر برسه استقلال باید در نظر داشته باشه تفاضل گل هم مهمه و باید بازی هایی که میتونه گل های بیشتری بزنه این کارو حتما بکنه چون الان تفاضل پرسپولیس خودش یه امتیاز محسوب میشه براشون استقلالیا چرا نگفتین چن امتیاز زیرشین؟
دیسلایک: مهدی طارمی ؛ لجوج ابدی!
حمایت کردیم؟ کوچکترین دغدغه ای نسبت به نتیجه تیم نداره و فقط خودش رو میبینه! موقعیتهای صد در صد رو خراب میکنه بعد انتظار داره پنالتی ها رو بهش بدهند تا آقای گل بشه!فقط اگه نصف موقعیتهای دو بازی استقلال و سپاهان رو گل کرده بود الان 14 تا گل زده داشت! اصلا کی گفته وظیفه این آقا آقای گلیه!؟؟ به خدا اعصابم از دستش خورده!! خدا خیرت بده "حمید رضا" خیلی خندیدم :) دیگه حالم از لجن
در دفاع از یک پنالتی: در حد لالیگا
واژه های ستایش آمیز را برای توصیف شهامت جادوگر در کنار هم ردیف کرد. شهامتِ استفاده غیرمعمولی از یک ضربه معمولی، حالا در طارمی و رضاییان هم دیده شده است. ستاره هایی که برای ساختن این لحظه تمرین کردند و اجرای موفقیت آمیزی داشتند. آن ها 3 امتیاز دیگر برای پرسپولیس به ارمغان آوردند و هیچ انتقاد و اعتراضی، از این امتیازها کم نمی کند. آی اسپورت اون پنالتی دقیقه اخری رو تو دربی
استرس تراکتور باقی ماند: سکوت فیفا درباره کسر 8 امتیاز
فدراسیون کارت بازی صادر کرده هیچ غلطی نمی تونن بکنن وگرنه رو میشه و فوتبال ایران تعلیق میشه!!! فدراسیون چون کارت بازی صادر کرده مشکلی برای تراکتور به وجود نمیاد همه این مباحث مربوط به کسر امتیاز شایعه هست. نصیرزاده مصاحبه کرده و همه رو تکذیب کرده. نه کسر امتیازی هست نه نامه ای. محرومیت تراکتور و استقلال همون موارد نقل و انتقال هست و به جز اون هیچ مورد دیگه ای وجود نداره. فیفا احتمالا نمیدونسته که این کار انجام شده گفته ما که رای رو دادیم لابد استفاده نمیکنن مثل غارسا که محروم بود استفاده نکرد اگه به فیفا بگن حتما هشت امتیاز کم میشه مگر اینکه فدراسیون بخواد لابی گری کنه ...
خبر خوب برای پرسپولیس: طارمی محروم نیست
برداشته!!! فیفا هم استقلال رو محروم کرده! این پرسپولیس چقدر لابی داره؟؟؟؟ چقدر نفوذ داره؟؟؟ :))))))) الان یک سری میان میگن لابی شده دست هایی تو کاره .....عزیزم دست تو ماست مالی و نادیده گرفتن دوپینگ بعد از فیفای پرسپولیسی شاهد ای اف سی پرسپولیسی هم هستیم. تازه پنالتی هم 2 نفره میزنن. چیپ هم میزنن. بریم تو پیج الهلال بگیم اینا محرومن... پرسپولیس با یکسال
یک احتمال جدی؛ قهرمانی پرسپولیس در نوروز!
ذخیره داشته باشد. بازیکنان جدیدی هم که جذب شدند به غیر سروش ناآماده و ناکارامد هستند. پس الان برای قضاوت خیلی خیلی زود است. حتی زمانی که فکر میکنی 99% هم به قهرمانی نزدیک شدی نباید شل کنی چون ممکنه مثل دربی بشه لنگیا تو ایران عابدینی و امثال اون رو دارید که حمایتتون کنه تو اسیر چیکار میخوریم بکنین اینم بگم این جور قهرمان شدن خیلی پست و شرم انگیزه از اول فصل تو فدراسیون اجماعی
حمایت عجیب عابدینی: پنالتی مشکوک چه اشکالی دارد؟
برای قهرمانی پرسپولیس در حال برنامه ریزی است، از آن حرف های خنده دار است. آی اسپورت عجب گیری کردیم از دست این عابدینی! به نظر من که هدفش به حاشیه بردن پرسپولیس هست با این حرفا! الکی می خواد خوراک بده به تراکتوریا و استقلالیا، آقا جان من حرف نزن، این قهرمانه، چه تو حرف بزنی چه نزنی. دقیقاً. چه عجب یکی فهمید عابدینی خواهشا دهنتو ببنند....حمایت تورو نخوایم
عکس روز: کرمی در لیست پرسپولیس بود
, نباید تکرار میشد, باید مردود اعلام میشد. داور قانون رو نمیدونست. قبلا بازی ازبکستان و بحرین همین اتفاق افتاد و بازی رو تکرار کردن. بازی لنگ حقیر و سپاهان هم باید تکرار بشه که مسلما نمیشه وقتی شما از اشتباهات داوری میگید آدم خندش میگیره. بازی با نفت یادتون رفته؟؟ داور اون بازی به خاطر اشتباهات ضایع به ضرر نفت چند جلسه محروم شد. با یه حساب کتاب ساده معلوم میشه که اتوبوسیا چقدر از داوری
طارمی به رامین: قلم پایت را می شکنم
را به هم نزن. من هم به شوخی گفتم می روم زمین خودمان. اما اگر گل نزدی نیا سمت زمین خودمان که پاهایت را قلم می کنم. آی اسپورت ای اسپورت چرا در مورد دوپینگیا مطلب نمی نویسی؟ کی هستن؟ از استقلال مگویان میتونه باشه, محسن کریمی این فصل ازمایش دوپینگ نداده اصلا, از لنگ جلال و کامیابی نیا یا بازیکنایگمنامش میتونن باشن. یه مطلب بنویس و حدس بزن, یا اسم اختصاریشون رو نمیدونی؟
گزینه های جانشینی انریکه/ لیست نهایی 4 نفره
به معنای تیر خلاص به تاریخ و میراث بارسا است،به شدت نگرانم با این گزینه ها موندن خود انریکه هم با دوریش از سب مالکیت به صلاح نیست و اینم از کاندید ها اوضاع خرابه با این وشع باید صبر کنیم تا دوره بارتومئو تموم شه تا بلکه دوباره لاپورتا برگده و اوضاع درست بشه کومان با امکاناتش تو اورتن بهترین کار رو میکنه . تو هلند تیمش هجومی بود. امکانات مهمه و سبک بازی رو تعیین میکنه. اگه کمان میخاست با امکانات اورتون هجومی بازی کنه همون 2 سال پیش میرفت دست دو.
آخرین وضعیت حریف اول آبی ها/ الاهلی اهلی است!
بازیکنان بزرگ دیگری هم هستند که اورتون ریبیروی برزیلی یکی از آنهاست. با وجود این به نظر می رسد این تیم قدرت سال های گذشته خود را ندارد و پیروزی بر این تیم آن هم در امارات برای استقلال زیاد دور از دسترس نیست. الاهلی فصل گذشته هم در لیگ قهرمانان آسیا غایب بود. آی اسپورت ما تجربه چهار فینال اسیایی رو داریم داداچ، برو حریفای لنگ رو انالیز کن ک 5تا از الغرافه نخورن Cvbb vbbk
قرتی بازی!
/> آقای خوشخو، اون موقع که آقای کیروش گفت که پرسپولیسیا رو به تیم ملی دعوت نمیکنه، می خوام بدونم مطلبی براش کار کردی؟ اگر آقای کیروش این حرفو تو ایتالیا و اسپانیا میزد میدونی چیکارش می کردن؟ انقد آماتور هستیم که فکر وذکرمون شده سعود به جام جهانی در صورتی که ما باید به فکر سعود به یک هشتم و یک چهارم باشیم، آرزوهای تیم ملی ما حاصل افکار اشخاصی مثل شماست. کار را به جایی رسانده ایم که کیروش خودش را نعوذ
چهره روز: فرار رامین از محرومیت
/> آی اسپورت تیترهای شونه تخم مرغی آی اسپورت توهمات نویسنده های بنگی آی اسپورت آی اسپورت دیگه خیلی آییییییییی اسپورت شده. آیییییی وایییییی خیلی دردش زیاده نه آییییییی اسپورت!!؟؟ آی اسپورت ...تبدیل شده به آبی اسپورت...مخصوصا که احتمالا 8 امتیاز از تراکتور کم بشه میخوان با هر چیزی که شده اس دق لال رو بیارن صدر جدول ...البته تا وقتی دوپینگ استقلالی ها رو نشه
اتهام به ملی پوشان پرسپولیس: خراب کردن برانکو
آی اسپورت – دیدار با تراکتورسازی اولین بازی پرسپولیس بعد از شوک سرمربی تیم ملی به شاگردان برانکو بود. کی روش یک روز قبل از این بازی فوق العاده مهم اعلام کرد که دیگر از پرسپولیس بازیکنی به تیم ملی دعوت نخواهد کرد. با اینکه قرمزها نگران افت روحی ملی پوشان تیمشان جلوی تراکتور بودند اما عملکرد بسیار خوب آنها در آن بازی باعث شد که تمام نگرانی ها در این زمینه از بین برود. با این همه به نظر می رسد
گزارش تصویری: ناراحتی طارمی به خاطر پنالتی
کل عالام آدم شاهدن تا همین چند روز پیش کل استقلال داشتن تو سر هم میزدن در ضمن یه باخت یا مساوی بیارید بازم تو سری خور هم میشید . شما لطف کن نگران تیم خودت باش تو مسائل بزرگترا دخالت نکن طارمی با این کاراش تمرکز بازیکن پنالتی زن رو هم از بین میبره. طارمی پیش خودش فکر میکنه چون پنالتی رو خودش گرفته خودشم باید بزنه. پارسالم کلی پنالتی خراب کرد. اخر بازی هم برانکو گفت
گاف دیده نشده داور؛ امیری باید اخراج می شد؟
/> امیری دقایقی بعد روی خطای دیگری که انجام داد کارت زرد دریافت کرد. تکل امیری روی پای ریکانی آی اسپورت چرا دروغ مینویسید؟؟؟ غیاثی گفت امیری تو این صحنه میتونست کارت زرد بگیره که اگه داور داده بود با اون کارت زرد دقیقه 93 میتونست اخراج بشه. از شانس بد شما یک استقلالی مثل صمد مرفاوی در بازی نیم فصل اول با استقلال ماهیت استقلالی شما آی اسپورتیا رو لو داد
ایرانی ها در یورو لیگ؛ گلزنی سردار و علیرضا
کنار هم تیمی ها جشن بگیرد. در هلند، آلکمار با علیرضا جهانبخش میزبان لیون قدرتمند بود که در نهایت با نتیجه سنگین 4-1 شکست خورد تا عملا امیدهایش برای صعود از این مرحله به صفر برسد. تک گل آلکمار را علیرضا جهانبخش از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند. در یونان هم المپیاکوس میزبان عثمانلی اسپور ترکیه بود که در نهایت به تساوی بدون گل رضایت داد. انصاری فرد، مهاجم جدید یونانی ها از دقیقه
گاف پرسپولیسی ها: محرومیت دوباره طارمی
بار دیگر بابت آن کارت قرمز محرومیت را تحمل کند. آی اسپورت گاف پرسپولیسی ها ؟؟ اونجا چه خبره ؟؟ هیچ کس نیست تو تحریریه سایت شما به این بنده خدا توضیح بده که این سازمان لیگ بود که اجازه نداد طارمی بازی کنه ؟ محرومیت طارمی از بازی پدیده را سازمان لیگ اعلام کرد . تیم بدون مهاجم گلزن خود ( آقای گل همان سال ) با پدیده مساوی کرد . حالا حضرات فهمیدن که گاف دادن . حق پرسپولیس خورده
استقلال-ذوب آهن در توییتر: سه تا نشد، ناراحتیم!
با #استقلال بازی میکنن میان که سه تا نخورن فقط. مثل همین #ذوب_آهن که امروز به هدفش رسید! پژمان: ما خواهان استعفا #منصوریان از مربیگری #استقلال هستیم. واسه چی 3 تا نزدن؟ صدرا: سوال روز فوتبال ایران میتونه این باشه که ذوب آهن چه تاکتیکی رو اتخاذ کرد که از استقلال زیر 3 تا خورد؟ آی اسپورت معمولا سپاهان به داشتن مافیا متهم بود (البته انصافا اینطوری هم نیست
تراکتور، محکوم به پیروزی
کجابودی عمو ؟سیکرم ها. آقای بهرنگ راستی در مورد کیک و ساندیس هم بگم که با نظر شما کاملا موافقم. ما با یه کیک و ساندیس ناقابل که حدود 1000 تومن خرج روی دست باشگاه گذاشت، ستاره شما یعنی محمد ابراهیمی که تو همه بازیها حداقل 5،4 تا ضربه توی چارچوب داشت رو خریدیم و اجازه ندادیم حتی به پشت محوطه جریمه ما هم نزدیک بشه چه برسه که شوت بزنه. اگر شما مقداری انصاف داشتید موارد زیر
پرسپولیس-سپاهان در توییتر: گل لالیگایی!
امان نخواهد بود برانکو فصل بعد دیگه جایی تو پرسپولیس نداره مگه اینکه قول شرف بده با 50 امتیاز اختلاف قهرمان بشه. من این حرفا حالیم نیست. میفهمین؟؟؟. پرسپولیس قهرمان لیگ برتر ایران میشود واستقلال هم جای تراکتور را میگیرد آبی اسپورت عزیز قلم فروش رنگی چرا به دوپینگ و شرایط مشکوک تیم آبی پایتخت نمیپردازی تیم که تا 5.6 هفته پیش از دقیقه 60.70 نای دویدن نداشتن الان مثل اسب میدون ...والا مشکوک ..البته لابی علی منصور دیدن دوپینگ کنیم چیزی نمیشه دماغ طارمی رو ببین عین باله پشت کوسه هست خخخخخخخخخخخ سوراخ وند هم با دماغش میخواست توپا رو بگیره همه گل شدن ...
استقلال و 5 برد پیاپی/ در یک قدمی تاریخ
.. داداش این تیم کجا نود دقیقه پرسپولیس رو پرس کرد؟؟ چرا حرف الکی میزنی؟ تو بازی با ذوب هم نیمه دوم فقط یه بار اومدن تو هیجده ذوب آهن! یعنی الان استقلالیا می تونن نماد 5 نشون بدن یا یه ستاره دیگه بزنن رو پیرهنشون؟ پماد سوختگی تموم شده بدجور داری میسوزی بسوز بسوز ... اون دو تا ستارمون خااااااااااااااااااااااار چشماتون ... نه تنها شماها رو
ادعای جنجالی علیه پرسپولیس: داور کار را در آورد
از داوری خیلی ضربه خورده ایم، در نیم فصل اول هم اشتباهات داوری چند امتیاز از ما گرفت. آی اسپورت کجاش جنجالیه؟! خب بی عدالتی واضح بود دوستان عزیز غیاثی در مصاحبه اش گفته که داور قانون رو بلد نبوده و باتوجه به اینکه قبلا اقای بخشی زاده همچین اشتباهی کرده و در اون بازی تکرار شده براساس مقرارت این بازی باید تکرار بشه. نقض قانون از سوی داور منجر به تجدید بازی میشه. به
برای استقلال و منصوریان/ طلسم ذوب آهن شکست
/> حالا خوبه تا چند روز پیش جد و آباد بازیکن و مربی رو به فحش گرفته بودید حالا تا چند تا برد با کثیف ترین تاکتیک و شانس به دست آوردید هوا ورتون داشته ، یه بازی که باخت دادید اون وقت بیا این جا دوباره همین بگو کیسه . عالم و آأم دیدن که دو پنالتی هدیه اکبریان به هدایتی و کامرانی فر وپرسچولیس نبود همچنین بازی با نفت که دایی گفت میخواهند پرسپولیس قهرمان بشه وبازی با استقلال اهواز که اظهر من شمس بود که پور موسوی اعتراض کرد...وگرنه الان اس اس بالاتر از شما بود
کارشناسی داوری: اخراج؛ تکرار پنالتی پرسپولیس
/> گل سپاهان هم یه بازیکن سپاهان زودتر تو محوطه امده چرا او ضربه رو نمیگین باید تکرار میشد؟ بیطرف باشید حرف حق بزنید خداوکیلی جان عزیزتون اینا کارشناس داوری هستن؟ رود نیل گفته گلر سپاهان باید اخراج میشد. ایشون از قانون خبر ندارن؟ کارت زرد داشتو اون قدیم بود که این حرکت قرمز داشت... بالاخره تکرار پنالتی یا خطا به نفع سپاهان؟ تمومش کنید بابا! مردود بود باید تکرار میشد
نکته روز: پرسپولیس 12 نفره برد
موقعیت دقیقه ی اول گل میشد الان چی می خواستی بگی ؟ اصلی ترین بازیکنانمون رو محروم کردند .کمتونه ؟ بازیکنای رقیب اصلیمون که باید محروم می شدن رو محروم نکردن. اینجوری می خوان ما رو قهرمان کنن ؟ تو اگه هنوز فکر می کنی که اون وقت اضافه ها درست نبود بدا به حالت. ثانبه به ثابیه شو عادل گرفت. و نتیجه این بود که داور یکی دو ثانیه سوت رو نه دیرتر بلکه زودتر زده. و اگه مبنای استدلالت همه مثل همین یکی