سایر منابع:
سایر خبرها
آنالیز کمیته داوران؛ 2پنالتی پرسپولیس، درست
کرد همه گفتند پنالتی ها درست بود حتی یک کارشناس داوری هم نگفت پنالتی اشتباه بود فقط پنالتی پرسپولیس و البته سپاهان باید تکرار میشد. خدارو شکر که روسیاهی موند برای زغال! حالا تا آخر فصل هرچقدر دلتون خواست چرت و پرت بگید! کمیته داوران بازی تراختور با سیاجامگان را هم لغو کرد تا روحیه پرسپولیس با برد حتمی تراختور قبل از بازی با الهلال تضعیف نشه یعنی همه طوره در خدمت تیم لنگ
خاطرات پرسپولیس-الهلال؛ پنالتی چیپ و اخراج
!! حالا خوبه شما از مرحله منفی یک آسیا اون هم به لطف حذف سهمیه عراق و برد شانسی با پنالتی تو تهران تونستید به آسیا برسید! شما استقلالی ها فقط رو دارید! باور کن اگه پرسپولیس دسته سه رفته بود من میرفتم طرفدار نفت مسجد سلیمان میشدم! ولی شما شش تایی ها ....!! خود سعودی ها هم به بازی پرسپولیس الهلال میگن داربی. و خیلی هم از این بازی لذت میبرن. عجب!!!عربا میگن دربی؟لذت هم میبرن؟نکنه تو عربخانه بیرجند میگن؟عربا همین الانشم ب پر3پولیس میگن البیروزی،چطور شده بازی با تیمی ک هیچ افتخاری تو آسیا نداره شده براشون دربی؟ ...
اشتباهات داوری نتایج کدام بازی ها را تغییر داد؟
سرانجام با یک گل پیروز شدند. بعد از این بازی صالحی چند هفته از قضاوت در لیگ برتر محروم شد. هفته هجدهم / سایپا 1-0 سیاه جامگان در اوایل نیمه دوم سایپا روی پیشروی خلعتبری و ضربه با دست او به توپ به گل رسید. زرگر ابتدا گل را مردود اعلام کرد اما با مشورت با کمک داور سرانجام این گل مردود را پذیرفت و سایپا با همین گل مردود پس از یک سال در خانه خود به پیروزی رسید. هفته نوزدهم/ تراکتورسازی 0
پنالتی جنجالی؛ نقشه رامین و مهدی برای رحمتی
زده شود که لیونل مسی پاس داد و سوارس آن را تبدیل به گل کرد. مشابه این کار را پنج شنبه گذشته رامین رضاییان و مهدی طارمی انجام دادند در حالی که قرار بود زودتر این جوری پنالتی بزنند! رامین و مهدی که دوستان صمیمی محسوب می شوند چند روز قبل از بازی با تراکتورسازی تبریز با هم قول و قرار گذاشتند اگر در این دیدار داور پنالتی گرفت به سبک لیونل مسی و لوئیس سوارس بزنند. اما در مسابقه پرسپولیس و
حمله مدیر عامل قشقایی در خصوص بازی جنجالی با زاگرس یاسوج:آقای افشاریان، چه سمتی در زاگرس یاسوج دارید؟
یکی از بازیکنان زاگرس از الفاظ بسیار زشتی استفاده کرد که به خوبی مشخص شد قصدو هدف آن ها در این بازی چیست که البته خدا رو شکر در ابتدا این حواشی با دخالت من و مسئولان هیئت فوتبال خاتمه یافت . نجف پور ضمن انتقاد از چینش داوران برای بازی های تیم قشقایی تاکید کرد:چرا در 3بازی گذشته از داوران یاسوجی برای بازی های تیم ما استفاده شده است که باعث ایجاد شائبه شود البته قبل از بازی من با هواداران
گام بلند پرسپولیس؛ فراتر از میانگین قهرمانی
فوتبال اوردن بعضیا که سپاهان رو وارد عرصه کنن ،اگه تراکتوری هستی با پول سپاه و فوتبال سپاهی و زورگویی کمیته انظباطی سپاهی تراکتوری اگه نبودن برمیگشتین هموم دسته پایینتر کنار تیمای بی افتخار مثل خودتون و... متاسفم واقعا ان شاالله روزی پاسخگوی قسم دروغت خواهی بود ... فقط اینو بدون پرسپولیس پارسال از همراه اول بخاطر کمک هوادارا 35 میلیارد گرفت :)) همین سپاه هس که تراختور رو به این
مورد ویژه؛ یک لیگ قربانی آبی ها
/> دو دقیقه دو گل؟ زنبورن لامصب دو تا گل اول ایمون تو دو دقیقه بود. اون موقع که دو گل تو دو دقیقه مد نبود :)) قربانی قربانیتون کرد! :)))) اگه از اول فصل همین ترکیب بود الان استقلال 50 امتیاز داشت. علی ای حال لنگ رو لوله کرد توی دربی ها استقلال خوزستان پارسال تو هفته آخر و استقلال تهران امسال تو دربی،تو اوج بادتون خالی میشد وقتی تو اوج باد خالی شدن مد نبود عزیزم شما فاصله امتیازات خودتو با اوج یه رقمی کن بعد از این کلمه استفاده کن :))
درباره پرونده شیحی/ عزم ملی برای محرومیت استقلال
نقل و انتقالات، تی ام اس را چک می کرد یک نوار زرد را پایین صفحه اش به صورت آلارم می دید که مشخص می کرد در نقل و انتقالات محروم است . اصلا فرض محال این نامه ما غلط بوده استقلال که سه روز قبل می دانسته که محروم است. بعد از تماس تلفنی فیفا ما دیگر از روند کار خبر نداشتیم برای اینکه می گفتیم وقتی این قدر دارند با اینها راه می آیند که محرومیتشان اجرایی نشود حتما باشگاه استقلال یک کاری می کند .
با پورشه مسافرکشی نکن!
گروه اجتماعی: مصطفی گلیاری، کارشناس ارشد روان شناسی هادی اس ام اس داد: وقت مشاوره می خوام. خیلی هم فوری باشه لطفاً. حالم خیلی بده. هادی را می شناختم. قبلا دو سه بار وقت مشاوره گرفته بود. حالا باید نوزده ساله باشد. بچه یکی از شهرهای شرقی است. خانواده خوبی دارد. پدرش از افراد محترم شهر است. به قول خود هادی: از خودم خجالت می کشم که نتونستم مثل بابام بشم. همه بهش احترام می ذارن. اون روز رفته بودیم
پیشنهاد روز: داور خارجی استخدام کنید!
قابل قبولی نداشت و نتیجه بسیاری از بازی های بزرگ با سوت های داوران تعیین شده است. در بازی فولاد و سیاه جامگان، کار به بیرون کشیدن تیم و طبق ادعای مربی فولاد، ویدئو چک غیر قانونی توسط داور کشید. تا هشت سال قبل، همه بازی های لیگ برتر با داور ایرانی و دربی، با داور خارجی برگزار می شد. انتخاب داور خارجی برای دربی، برای فرار از حاشیه ها و دردسرهای احتمالی داور پس از پایان مسابقه بود. بعد از
آخرین وضعیت پرونده های حقوقی ایران در فیفا
خواهد پس از این فرایند فیفا مستقیماً با باشگاه ارتباط می گیرد، اما پیوست نامه ها به فدراسیون فوتبال هم ارسال می شود. این فرایند کمی زمان می برد که فدراسیون فوتبال معمولاً در جریان این فرایند قرار نمی گیرد، مگر اینکه از طرف یک ساختار بین المللی هشداری به ما برسد که این هشدار نیز قبل از فدراسیون فوتبال برای خود باشگاه ارسال می شود. ما سعی می کنیم با همکاری سازمان لیگ، کمیته انضباطی و کمیته بازیکنان
صحنه جنجالی: گل سپاهان به پرسپولیس دیده نشد؟
! از این زاویه چطور تشخیص دادی تمام توپ از خط رد شده!؟؟ چرا الکی جو میدید و فضای فوتبال رو مسموم میکنید! انشالله به امید خدا با قهرمانی پرسپولیس تمام این حاشیه سازی های پلید شما بی ثمر میمونه! امیرپور فصل قبل که 4 داور بخاطر اشتباهات و افتضاحات داوری محروم شدند و پرسپولیس قهرمانی را از دست داد داوری خوب بود!!؟؟ با این چیزها نمیتونی موفقیت پرسپولیس را لوث کنی ترک عزیز. فقط شرافت خودت را
تراکتور در فیفا/ نه کسر امتیاز، نه سقوط
آی اسپورت- تراکتورسازی بعد از محرومیتی که فدراسیون جهانی فوتبال درباره ممنوعیت این تیم از نقل و انتقالات در نظر گرفت، حواشی زیادی را تجربه کرده. با ممنوعیت استفاده از امید عالیشاه، احمد نوراللهی، هاشم بیگ زاده و سجاد شهباززاده، تراکتورسازی از نظر فنی با مشکلات متعددی مواجه شده و از سوی دیگر شنیده ها درباره پرونده های شکایت بازیکنان خارجی سابق یکی پس از دیگری رو می شود و شائبه هایی درباره خطر سقوط
علت عقب افتادن عادت ماهانه، چیست؟
/> گذشته از اینکه بیشتر زن ها وقتی شما تو خیابون راه میرید دوست دارند که هیکل شما رو داشته باشند ، کمبود بیش از حد چربی در بدن یک زن باعث میشه که زمان پریود نامنظم بشه و حتی کلاً پریود کنسل بشه !!این اتفاق در خانم هایی که باشگاه میرند و خیلی سریع وزن کم می کنند و فشار زیادی به بدن خودشون وارد می کنند ، خیلی رایج هستش .در این حالت شما باید هر طوری که هست چند کیلویی به وزن خودتون اضافه کنید و اندکی توپول
دعوای عجیب؛ 2نفتی خودشان را محروم کردند
برای حمایت از تیم لنگ! هدیه علی دایی به پرسپولیس کاملا معلومه از قبل این نمایشنامه نوشته شده و حتی تمرین شده تا دو بازیکن اصلی در فاز دفاعی تیم نفت قبل بازی با لنگ محروم بشند تا علی دایی برای باخت از قبل تعیین شده بهانه توجیه پذیر داشته باشه عابدینی اکبریان دایی و......همه دست در دست هم در کارند تا تیم لنگ قهرمان بشه و نزارند قهرمان واقعی تراختور کبیر به جایگاه واقعیش برسه
زندگی جدید احمدشاه: سربازی بدون بازی!
اند. آن ها از نیمکت نشینی در پرسپولیس، به قانون سربازی گریختند تا در تراکتور فرصت بازی و درخشش به دست بیاورند و شانس شان را برای حضور در تیم ملی محک بزنند. این تعلیق چندماهه، ضربه بزرگی به آینده فوتبال آن ها خواهد زد. نوراللهی و عالیشاه تا پایان فصل روی همین ریسمان نامطمئن راه خواهند رفت و از آن به بعد، همه چیز بستگی به تصمیم فیفا دارد. اگر قرار به تمدید محرومیت تراکتور باشد، یک بن بستِ جدید برای
برای پلنگ جوان جویبار: می خندیم تا اشک نریزی!
آی اسپورت- قبل از سرشاخ شدن با تیلور در وزنِ 86 کیلوگرمِ فینال جام جهانی کشتی آزاد در کرمانشاه، عادت نداشتیم که شکست خوردن حسن یزدانی را تماشا کنیم. عادت نداشتیم که پهلوان پرانگیزه و سرحال روی تشک حاضر شود و داور جرات کند در پایان بازی دست رقیب او را بالا ببرد. حسن در همه ماه های گذشته، سمبل تکاپو و شکست ناپذیری بود. ستاره ای هیجان انگیز که در فینال المپیک بازگشتی شگفت انگیز به مسابقه داشت و حریف
نگرانی از محرومیت جدید: کمال در کمیته اخلاق
کنه و تیم تحت فشار قرار بگیره اما به لطف خدا تمام این ناجوانمردی ها اثر نمیکنه و تیم ما به حقش که قهرمانیه میرسه من مطمئنم اگر نفت رو ببریم کار تمامه به امید خدا دستهای پشت پرده پشت پرده باز این لنگی ها متوهم شدن. 1) یک جلسه به خاطر سه کارته شدن 2) یک جلسه به خاطر کرت قرمز گرفتن 3) یک جلسه هم به خاطر توهین رکیک به داور و ضربه و لگد به تابلو تبلیغاتی حالا دست های
جای کاپیتان خالی نیست
کیا فحاشی کرده است . داور به طرفِ مهدی دوید کارت قرمز را پشتِ جیبش درآورد، در هوا رقصانید و به بالای سر مهدی برد. مهدوی کیا شوکه شده بود و با لبخندی به اطرافش نگاه می کرد. مهدوی کیا آن روز با همان لبخند آهسته آهسته به بیرون رفت. حتی بازیکنان حریف هم شوکه شده بودند که مگر مهدی مهدوی کیا چه گفته است. حسین کعبی بعد از بازی می گفت اگر می گفتند حسین کعبی فحش داده شاید همه باید باور می کردیم ولی وقتی میگن
شما بنویسید: حرکت طارمی-رامین، عاقلانه یا جوگیرانه؟
بازیکنو از چشم بندازید...این قلم چرخوندنا پاک نیست...حرکتی که نه به نتیجه گیری تیم آسیب رسوند نه خطا بود...هوادارا هم که همه ازش استقبال کردن...اون طرف دنیا کیکر میاد از این پنالتی تعریف میکنه بعد تو مملکت خودمون هر یه ساعت یه بار دارید جو میدید که ارزش این پنالتی(و در وسعت بیشتر این دو بازیکن)رو خراب کنید... ما به درک خودتون خسته نشدید؟ انگیزشون برای این حجم از تخریب خیلی غیرطبیعیه
داستان دختری در دربی: چطور به ورزشگاه رفتم؟
و فرستاده عکسو برای پلیس فتا! من بخدا از ترک بی غیرت تر ندیدم الکی به فارسها توهین نکن همونطور که ببشتر فیلمهای که درجامعه پخش شده 80درصد ترک هستند پس ببند دهنت رو که همه فیلمهای شما ترکها رو دیدن با سلام متاسفانه آی اسپورت شده محل توهین ملت ها به یکدیگر من خودم تورک هستم و صد در صد موافق حضور زنان در استادیوم های ورزشی هستم و آن را باعث افزایش سطح لیگ برتر می دانم به نظر من
شانس تراکتور و سازمان لیگ/ اعتراضی نیست
آی اسپورت – به تعویق افتادن دوباره بازی سیاه جامگان و تراکتورسازی از اتفاقات عجیب فوتبال ایران بود. حالا بازی ای که قرار بود دیروز برگزار شود به دلیل بارش برف و شرایط نامساعد جوی مشهد، به روز 6 اسفند موکول شده است. درست زمانی که لیگ برتر به دلیل برگزاری دو هفته متوالی از لیگ قهرمانان آسیا تعطیل است. باید گفت تراکتورسازی و البته مسئولان سازمان لیگ هم خوش شانس بودند که در این فرصت می توانند بازی
ادعای روز: نقش عادل در پنالتی های پرسپولیس!
پرسپولیس بایاد تکرار میشد ماله سپاهانم همیجور بود! آقا اصلا مگه محمد نوری خواننده نبود؟!!!!! تازه اونم از نوع مرحومش.!!! این دیگه از کجا پیداش شد یهویی؟ این آقا هم یکی مث رهبری فرد پرسپولیس . پیشکسوتان بی شخصیت دو باشگاه کم نیستند... به نکته خوبی اشاره کرد داوری های که به نفع لنگ میگیرن محروم نمیشن همین داور همین بازی سپاهان و پرسپولیس رو دو فصل قبل پنالتی روی
مومنی: انگار نیمه دوم پنجر می شویم
بگیریم. در این بازی به جز من، وحید شیخ ویسی و شاید آرش افشین هیچ کدام از بازیکنان تجربه بازی در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا را ندارند. فکر می کنی بتوانید الفتح را شکست دهید؟ اگر به تیم پول برسد، حرف های زیادی برای گفتن خواهیم داشت. چند وقت قبل با کمی پول که مثل پول توی جیبی می ماند بچه ها از این رو به آن رو شدند و نیم فصل دوم بازی های خوبی انجام دادیم که اگر مطالبات مان داده
24 جلسه محرومیت بخاطر یک خطا!
بلافاصله گل مساوی را به ثمر رساند. بازی زیر برف سنگین جریان داشت و در این شرایط، کورتیسو خطای شدیدی روی کویار انجام داد که باعث شد مهاجم اتلتیکو با برانکارد از زمین خارج شود. کویار به خاطر این خطا ماه ها قادر به بازی کردن نشد. تصمیم گومس اریباس (داور بازی) تحت تاثیر تماشاگران قرار گرفت. آن ها معتقد بودند کویار در حال نقش بازی کردن است. داور ابتدا باور کرد و معتقد بود که این بازیکن در حال
رمزگشایی نام دوپینگی های لیگ برتر؛ یک خارجی و س.م
. بازیکنانی مثل زاکاریاس و اولتراماری از سایپا؛ مانوئل مونیز دروازه بان ماشین سازی، پل یانسکی و پریموف از پرسپولیس، موسی ترائوره مهاجم سیاه جامگان، رافائل روبالو و دیوید ساکونی از استقلال خوزستان، دنی سانتویا از صنعت نفت آبادان و پدرو هنریکه از سپاهان بازیکنانی هستند که در این دایره قرار می گیرند. همه این بازیکنان از تیم های شان جدا شده اند. درباره نفر دوم گفته می شود که این فرد س.م نام
دلیل بازگشت بزرگ استقلال/ روح تیمی و برتری طلبی
آی اسپورت- جدای از موضوعات فنی دلیل اصلی درخشش این روزهای استقلال بازگشت روح تیمی و برتری طلبی آنها است. در بازی مقابل ذوب آهن این خصیصه از دلایل اصلی پیروزی استقلال بود. با توجه به بازیهای سنگین چند روز گذشته، بازیکنان استقلال بدون هیچ نشانی از خستگی در تمامی دقایق بازی ذوب آهن را تحت فشار قرار می دادند. پرسینگ سنگین و حمله به بازیکن صاحب توپ تاکتیک اصلی استقلال درزمان دفاع بود. ایجاد
گام مثبت مدیریت پرسپولیس؛ تمدید قراردادها
بود. آی اسپورت اینم تقصیر داور و سازمان لیگ و فیفاست بذار یه مشت نادان متوهم هر چی میخوان بگن! سروش مگه یک و سال و نیمه نبست؟ پرسپولیس الان یه باشگاه به تمام معناست که تو همه زمینه ها از دیگر باشگاها جلو تر آره از در عقب،با ی سال صدر نشینی بعد از یه دهه،جو گرفتتون،راستی داور سوپر گل میزنه یا دبل میکنه گویا جای پاس میده یا
ازخودگذشتگی انصاری؛ از بخشش تا غیرت
اول و سوم زدیدش وگرنه ما برده بودیم داشتیم خوشحالیمونو میکردیم دلیلی نداره سنگ پرت کنیم اون واسه زمانی بود که جایگاه روبرو رو کلا به پرسپولیس میدادن. چندتا دربی اخیر جایگاه روبرو نصف نصفه و تونل کنار هوادارای استقلال هم هست. درضمن اونی که میگه بخاطر اشتباهش خودتون زدید خدمتش عرض کنم که هوادارای ما بعد از بازی با وجود باخت تیمو تشویق کردن. حتی بعد از از دست رفتن قهرمانی پارسال هم کل
قهرمانی کشتی آزاد در توییتر: برطبل شادانه بکوب
هواداران دنیا. آی اسپورت چه عجب بعد از چند ساعت یادتون افتاد یه لحظه بیخیال کوبیدن پرسپولیس بشید و یه مطلب در مورد قهرمانی تیم ملی کشتی کار کنید! زمین و زمان و داور در خدمت لنگ هستن ک ب حسرت ده ساله اش پایان بده،کوبیدن لنگ ؟؟؟جوک سال! گویا شما با کارشناسی داوری کلا آشنایی نداری که هر هفته کلی اشتباه تاثیرگذار علیه پرسپولیس رخ میده. همین شماها هوادار این