پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۵:۵۱Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته

اوپل مستقل خواهد ماند

پدال نیوز- مدیرعامل جنرال موتورز در مقر اوپل در آلمان تضمین داد که شرکت خودروسازی اوپل تحت هر قراردادی با گروه پژو-سیتروئن، مستقل باقی خواهد ماند. به گزارش پدال نیوز ، نشریه منیجرمگزین به نقل از منابع آگاه نزدیک به مذاکرات جنرال موتورز و پژو-سیتروئن(PSA) درباره انتقال اوپل گزارش داد، ماری بارا مدیرعامل جنرال موتورز در مقر اوپل تضمین داده که تحت هر قراردادی با PSA، اوپل همچنان مستقل باقی خواهد ماند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)