دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۱۹:۱۶Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
گیل خبر ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۰:۲۳

آیا شهروند مسئولیت پذیری بودیم ؟!

از طرفی شهروندانی بودند که توقعات نابیجا داشتند؛ بیل و پارویی به دست نگرفتند و حتی جلوی منازل خود را برف روبی نکردند و با این حال فقط لب به شکایت از زمین و زمان گشودند . چرا در جامعه ما مسئولیت پذیری سقوط کرده و همه رفتارها به سمت فردگرایی سوق پیدا کرده و از همکاری با یکدیگر برای حل مشکلات گریزانیم و هنگام بروز حوادث و بحران ها یا غر می زنیم و یا سلفی میگیریم ؟! آ ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)