پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۴:۰۷Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
خوزنیوز ۱۳۹۴/۰۴/۰۱ - ۲۱:۳۸

بازیکن تراکتورسازی در باشگاه پرسپولیس

بازیکن فصل گدشته تراکتور سازی با حضور در باشگاه پرسپولیس با مسئولان این باشگاه دیدار کرد. فرشاد احمدزاده مهاجم فصل گذشته تراکتورسازی برای مذاکره با مسئولان باشگاه پرسپولیس به ساختمان این باشگاه رفت.احمدزاده سال 91 به پرسپولیس پیوسته بود و برای گذراندن خدمت سربازی به تراکتورسازی رفت.او یکی از بازیکنان مورد نظر برانکو برای فصل جدید است. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)