دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۱۰:۳۹Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
جوان ایرانی ۱۳۹۶/۰۳/۱۹ - ۱۶:۱۸

پیشگامانان کویر یزد قهرمان شد - بازگشت سهرابی به پیست پس از 7 سال

سرویس ورزش جوان ایرانی به نقل از مهر ؛ بخش سایر: به گزارش خبرنگار مهر ، مرحله اول از رقابتهای لیگ برتر دوچرخه سواری پیست کشورمان طی سه شب در محل پیست این رشته در استادیوم آزادی تهران برگزار شد که در نهایت تیم پیشگامان کویر یزد با اقتدار در رده اول جدول رده بندی قرار گرفت. در این رقابتها که در مواد مختلف داخل پیست برگزار شد بیش از 50 رکازن در قالب هشت تیم مس کرمان، پیشگامان کویر یزد، امیدنیا مشهد، سپاهان اصفهان، هیئت زنجان، شهرداری تبریز، شهرداری اراک و هئیت بروجرد به رقابت پرداختند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)