پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۱۰:۰۳Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته

مدیرعامل اوپل استعفا می دهد

پدال نیوز- مدیرعامل اوپل در پی واگذاری این شرکت به پژو-سیتروئن از سمتش استعفا می دهد. به گزارش پدال نیوز به نقل از رویترز، روزنامه آلمانی فرانکفورتر آلگماینه سایتونگ نوشت: در شرایطی که جنرال موتورز در میانه فرایند فروش برند اوپل به پژو-سیتروئن است، کارل توماس نومان مدیرعامل اوپل قصد دارد از سمتش استعفا دهد. روزنامه آلمانی بدون اشاره به منبع خاصی نوشت: اگرچه نومان فروش اوپل به PSA را یک اقدام استراتژیک می داند، نگران اینست که مالک جدید اهمیت رو به رشد خودروهای الکتریکی را دستکم بگیرد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)