و بعدها در فضای مجازی پخش شد. همان اجرائی که گفتند در حضور وزیر ارشاد بوده است؟ این کاملا دروغ و شایعه بود. یک نفر این را پخش کرد. وگرنه در اجراهای ما هیچ وقت وزیر ارشاد حضور نداشته اند. ولی فکر می کنم همان آهنگ خوشه چین هم بازخورد خوبی داشت. بعد که گروه ماه بانو را تشکیل دادم، همه نوازنده ها خانم بودند. ما می خواستیم در تالار وحدت برای بانوان اجرا داشته باشیم؛ البته بدون حضور من. همه
زاده نوازنده ویولنسل، شهریورماه در فرهنگسرای نیاوران برگزار می کند. گفت و گوی آفتاب نیوز با وی و یکتا را با هم می خوانیم: • رابطه ات با پیانو چگونه است؟ رابطه من با پیانو خیلی نزدیک و بهتر بگم عاشقانه است. به طوری که مرهم دردها ومحرم اسرار من و نزدیک ترین دوست من هم است. یعنی اگر پدرت یک پیانیست نبود، باز هم ساز پیانو را انتخاب می کردی؟ دوران ارف را در آموزشگاه موسیقی
ندارید؟ احتمالاً تا اواخر سال جاری در تهران کنسرتی را روی صحنه نمی بریم و اگر قرار باشد این اتفاق بیفتد هم به احتمال زیاد به تالار وحدت بازخواهیم گشت. فعلاً برنامه های خودمان را جلو می بریم و این احتمال هم وجود دارد که برای یک اجرا به شانگهای چین دعوت شویم. در کنسرت پکن فقط دو عضو از گروه لیان همراه من هستند و امیدوارم اجرای شانگهای هم قطعی شود تا همه اعضای گروه لیان در آنجا روی صحنه
(پیانو و سازهای الکترونیک)، ماه سیما فلاحی (فلوت)، سحر شاطری (ادوات کوبه ای) به سرپرستی امین غفاری (سولیست ویولن) به اجرا پرداختند. ماه چهره خلیلی، پرواز همای، معصومه کریمی، امیر کربلایی زاده، سام نوری، علی جعفری، آناهیتا همتی، علی اکبر قربانی، مهدی وجدانی و... از میهمانان این کنسرت بودند.