دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۲۳:۵۸Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
قم پرس ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۰۸:۴۱

احتمال برگزاری لیگ از دو هفته آینده - تداوم سریال انصراف و تعویق!

سی امین دوره رقابتهای لیگ برتر هندبال بازهم با تداوم سریال انصراف و جابجایی تیم ها و تعویق دوباره همراه شده و احتمال می رود لیگ از دو هفته آینده استارت بخورد. به گزارش خبرنگار مهر، سی امین دوره رقابتهای لیگ برتر هندبال باشگاه های کشور قرار بود از دهم شهریور ماه با حضور 10 تیم چون نفت و گاز گچساران، کبیر موتور کازرون، بیتا سبزوار، هپکو اراک، فولاد مبارکه سپاهان، نیروی زمینی ارتش، نماینده اصفهان، صنعت مس کرمان، آرمان پاد یزد ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)