سایر منابع:
سایر خبرها
مهدی پاشازاده : استقلال نشان داد راه را درست می رود
در سایر بازی ها رقم خواهد خورد که نتیجه ای که ما کسب می کنیم دستخوش تغییر شود. به نظرم ما هنوز به نصف راه هم نرسیده ایم و بازی های بسیاری را باید برای مدعی بودن پشت سر بگذاریم. نمونه اش پیکان رتبه یازدهم و پارس هم رتبه هشتم بود اما اکنون ببینید آنها در جدول لیگ برتر کجا قرار دارند. معتقدم نباید رقابت ها را حساسش کنیم و باید به آن حرفه ای نگه کنیم و خودمان را در بالای جدول و جز مدعیان نگه داریم
تحریریه isport؛ درباره پنالتی فروزان/ شوآف بود؟
تعدادتون بیشتره دلیل نمیشه رفتار و نظرتون درست باشه حسین غفوری: ببینید موضوع پرهیز از حاشیه و اضافه کاریه! چیپ طارمی اضافه کاری بود! و پنالتی که با رضاییان پاس کاری کردن بیش از حد ریسکی! امشب یکی نوشت "یک اتفاق هیجان انگیز فوتبالی" ولی موضوع اینه که همین اتفاق.... سه امتیاز با ارزش رو از مردم جم گرفت و چیپ طارمی برد رو از پرسپولیس. علی مهریزی : شما ضمانت میدی اگه
نهمین نیمکت نشینی متوالی مهدی رحمتی ؛ صبر ستودنی کاپیتان
تواند از نفراتش بهترین استفاده را ببرد. حالا رحمتی از طرفی رقابت با حسینی جوان را می پسندد و منتظر فرصت است تا دوباره جایگاهش را پس بگیرد و از آن طرف جباری هم منتظر است تا بدون حاشیه یک پالس مثبت از سوی شفر دریافت کند. سوالی که اینجا به وجود می آید این است که منصوریان با تخریب دو چهره محبوب استقلالی ها بعد از بازی با پارس جم چه هدفی را دنبال می کرد؟ ماندن به هر قیمت؟! منبع : 11 نیوز
قاسمی نژاد: محرومیت و مصدومیت را دلیل افت تیمش می داند
امین قاسمی نژاد بازیکن تیم پدیده در مورد پیروزی 3 بر 1 مقابل نفت تهران که با گلزنی اش نیز همراه بود، گفت: در دقایق اول نفت بهتر از ما شروع کرد و چند موقعیت را هم بیرون زدند، اما رفته رفته ما بهتر شدیم و تاکتیک هایی که مدنظرمان بود شکل گرفت و توانستیم با فشار روی حریف خطا و ضربات ایستگاهی بگیریم و روی یکی از همین ضربات هم توپ من پس از برخورد به یکی از مدافعین به گل اول بازی تبدیل شد
جلالی بعد 8 هفته مقابل استقلال خوزستان باخت
استقلال خوزستان و پیکان در حالی جمعه به مصاف هم رفته بودند که شاگردان جلالی در رده سوم قرار داشتند و در 8 هفته، اخیر 7 برد و 1 تساوی به دست آورده بودند. استقلال خوزستان تیم پانزدهم جدول در این بازی دست به کار بزرگی زد و موفق شد تا با تک گل جونیور مارینی در دقیقه 73 به پیروزی برسد تا پیکان فرصت صعود به رتبه دوم جدول را از دست بدهد. مجید جلالی که سالها در اهواز با تیم های
تساوی تیم حاج صفی مقابل صدرنشین
به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم های پانیونیوس و پائوک در دیدار هفته دوازدهم سوپر لیگ فوتبال یونان برابر هم صف آرایی کردند که این نبرد پرگل با تساوی 2 بر 2 پایان یافت. اسپیریدونوویچ (48) و دورمیشای (89) برای پانیونیوس گلزنی کردند. گل های تیم پائوک نیز در دقایق 41 و 90 به ثمر رسیدند. احسان حاج صفی در این مسابقه برای پانیونیوس به میدان رفت. تیم پانیونیوس با این تساوی خانگی 16 امتیازی شد و به
سنگربان پرسپولیس فقط برای زدن پا دایو کرد !
به گزارش سرویس استقلال و پرسپولیس نوداد (سکوی اجتماعی خبر) مهاجم تیم فوتبال پارس جنوبی در رابطه با بازی پارس جنوبی جم و پرسپولیس به صحبت پرداخت. او در ابتدا درباره پنالتی از دست رفته تیم که روی حرکت او به دست آمد گفت: او در پاسخ به سوالی که چطور نتوانست توپ برگشتی را گل کند هم خاطرنشان کرد: وی درباره نظر کارشناسان داوری و پنالتی شان اینطور گفت: صالحی در مورد 2 بازی آینده شان با تیم های پایین جدولی هم ادامه داد: او صحبت هایش را با ناراحتی از نتیجه ای دیدار مقابل پرسپولیس به پایان برد و گفت: ...
علی اصغر عاشوری : متخصص استفاده از ریباند هستم
علی اصغر عاشوری هافبک نفوذی فولاد در خصوص پیروزی تیمش مقابل تیم ذوب آهن گفت: بازی خوبی بود و هر دو تیم برای برد مقابل یکدیگر حاضر شدند و یکدیگر را تحت فشار قرار دادند که ما با بردمان شکست تلخی را به ذوبی ها تحمیل کردیم. علی اصغر عاشوری در مورد گلزنی و دومین ریباندش در این فصل گفت: همه فکر می کردیم آن پنالتی و توپ رحیم زهیوی گل خواهد شد اما رشید مظاهری خیلی خوب آن
هواداران سپیدرود رشت در تبریز
حدود 40 هوادار تیم سپیدرود که برای تماشای دیدار با تراکتورسازی به تبریز سفر کرده بودند، حمایت خوبی از تیم خود انجام دادند. این هواداران از روز جمعه در تبریز حضور داشتند و با توجه به تعویق یکروزه مسابقه تراکتورسازی و سپیدرود بازهم در این شهر ماندند تا روز یکشنبه به حمایت تیم خود بپردازند. هواداران رشتی روز گذشته در بازی با تراکتورسازی حمایت خیلی خوبی از سپیدرود کردند و با اینکه در پایان تیم شان شکست خورد اما دست از تشویق نکشیدند واز بازیکنان خود استقبال خوبی داشتند.
قهر تراژیک تماشاگران
آی اسپورت- در تبریز همه غافلگیرند! در تبریز همه جا سفیدپوش است! در تبریز همه خانه نشین شده بودند! تماشاگران فوتبال هم مثل همه! هواداران تراکتورسازی هم نظیر بقیه! ورزشگاه 70 هزار نفری، شاهد حضور 70 نفر هم نیست! برف شدید باریده است! برف سنگین نشسته است! معلوم بود که بازی برگزار نمی شود! معلوم بود که پاروها، حریف برف ها (!) نخواهد شد! تبریز، یک دلیل موجه آن هم خیلی موجه دارد! 1-در اهواز
ستاره های بوشهری پرسپولیس و پارس جم
ورزش سه: در شرایطی که پارس جنوبی جم توانسته با حضور خود در لیگ برتر، هواداران بوشهری را با هیجان خاص خود به لیگ برتر بیاورد، ستاره های بوشهری در حاشیه جدال دو تیم عکسی به یادگار با یکدیگر گرفتند. حسین ماهینی، حسین پورامینی و ابراهیم صالحی سه بازیکن بوشهری در جدال دو تیم پارس جم و پرسپولیس بودند که در غیاب مهدی طارمی این عکس را ثبت کردند تا نشان دهند فوتبال بوشهر از چه پتانسیلی برای موفقیت در سطح اول فوتبال برخوردار است.
هواداران باشگاه سپیدرود رشت صبح امروز در مقابل هیئت فوتبال گیلان تجمع کردند
هواداران باشگاه سپیدرود رشت صبح امروز در مقابل هیئت فوتبال گیلان تجمع کردند و خواستار شفافیت در مالکیت این باشگاه ریشه دار شدند. بیش از یک صد هوادار ناراضی سپیدرود با تجمع در برابر هیئت فوتبال گیلان خواستار سامان دادن به وضعیت نامشخص این باشگاه شدند. هواداران سپیدرود با بنرهای شامل ” با سپیدرود مانند فرزند سر راهی رفتار نکنید “، سپیدرود هویت مردم شهر رشت “، مسئولان محترم گیلان لطفاً با سپیدرود مهربان باشید ” و ” آقای استاندار ورزش دوست لطفاً به فریاد سپیدرود برسید ” خواستار رسیدگی مسئولین به وضعیت این تیم شدند. ...
خالقی فر و حسرت گلزنی به استقلال
تلاشش به جایی نرسید و در نهایت دست خالی زمین مسابقه را ترک کرد. نکته قابل توجه اینکه خالقی فر مدت زیادی به دلیل مصدومیت دور از فوتبال بود و به همین خاطر روز گذشته کمی با شرایط مسابقه نیز خو نگرفت. احتمالا او در آینده می تواند بازی های بهتری را برای گسترش فولاد انجام دهد.
شیرزادی: ذوب آهن را آنالیز کرده بودیم
پیمان شیرزادی برد فولاد مقابل ذوب آهن را تقدیم هواداران کرد و در این خصوص گفت: ابتدا از هواداران واقعی فولاد که در هر شرایطی کنار تیم هستند تشکر می کنم، این برد متعلق به این هواداران است که در سرما و گرما بدون هیچ چشمداشتی از تیم حمایت می کنند. لیاقت آنها و بازیکنان فولاد همین جایگاهی که اکنون کسب کرده ایم و امیدوارم تا پایان لیگ جایگاهمان حتی از اینجایی که در آن قرار داریم بهتر هم شود
پرسپولیس با طارمی تنها رکورد باقیمانده را می زند ؟
به گزارش سرویس استقلال و پرسپولیس نوداد (سکوی اجتماعی خبر) در پایان هفته سیزدهم لیگ برتر، تیم فوتبال پرسپولیس موفق شد با بردی که مقابل پارس جنوبی در جم کسب کرد، بار دیگر به صدر جدول لیگ بازگردد. البته سرخپوشان به دلیل اینکه درگیر مراحل حذفی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا بودند، یک بازی کمتر از سایر تیم ها دارند و این صدرنشینی را با انجام 12 بازی به دست آورده اند. سرخپوشان پایتخت که در زمینه
نیمکت نشینی دوباره برای اخباری در سایپا
تیمش مقابل نفت تهران و سیاه جامگان به اخباری استراحت داده و او را نیمکت نشین کرده است. اتفاقی که در سال منتهی به جام جهانی برای یکی از دروازه بان هایی که شانس حضور در روسیه را دارد، اصلا خوب نیست. بی تردید با ادامه این روند برای اخباری جدایی در نیم فصل بهترین راه خواهد بود. از این رو با توجه به محبوبیت این دروازه بان در بین هواداران تراکتورسازی و نیاز تیم تبریزی به یک دروازه بان نامدار و
هم پرسپولیس و هم استقلال یک رقمی شدند !
به گزارش سرویس استقلال و پرسپولیس نوداد (سکوی اجتماعی خبر) ، هفته سیزدهم لیگ برتر روز گذشته با برگزاری پنج بازی به پایان رسید. در مهم ترین بازی این هفته که جدال بالانشینان و به تعبیری فینال نیم فصل اول تلقی می شد، پرسپولیس در یک دیدار سخت و پرحاشیه از سد پارس جنوبی جم، تیم شگفتی ساز این فصل عبور کرد و پس از چند هفته توانست این تیم را در جدول پشت سر بگذارد. پیروزی پرسپولیس مقابل پارس
مهدی پاشازاده : استقلال شفر منظم تر است
آبی های تهران شب گذشته به برد با ارزشی مقابل گسترش فولاد دست پیدا کردند و توانستند بالاخره از نیمه پایینی جدول، جدا شوند. مهدی پاشازاده ، ستاره اسبق استقلال در خصوص این برد گفت: بازی خوبی را از استقلال شاهد بودیم. این تیم با حضور شفر به مراتب بهتر و منظم تر شده است. بازیکنان در کارهای تهاجمی بهتر عمل می کنند. مهدی پاشازاده در ادامه گفت: استقلال اکنون به آینده
نتایج و جدول رده بندی لیگ برتر خوزستان
خوزستان اسپورت- هفته دوازدهم مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه های خوزستان با تداوم صدرنشینی تیم شهرداری بندرامام همراه شد. به گزارش خوزستان اسپورت، در هفته ای که هیچ کدام از تیم های صدرنشین جدول لیگ برتر خوزستان موفق به پیروزی مقابل حریفان نشدند و به تساوی یا شکست تن دادند، تعداد 20 گل از خطوط دروازه ها عبور کرد. شهرداری بندرامام علیرغم تساوی مقابل استقلال ویس در صدر جدول باقی
شفر: خوب بودیم/ اگر تماشاگران می آمدند، پول بلیت فروشی به زلزله زدگان می رسید
به گزارش سایت نود ، وینفرد شفر پس از پیروزی 2 بر صفر مقابل گسترش فولاد تبریز اظهار داشت": بازی خوبی انجام دادیم. این برد را به هواداران استقلال تقدیم می کنم که نتوانستند امروز وارد ورزشگاه شوند. خیلی سخت است که دو تیم در ورزشگاهی بزرگ بازی کنند ولی تماشاگری نداشته باشند.تیم ما نیمه اول خوب بازی کرد ولی به هدفمان نرسیدیم. در نیمه دوم شرایط بهتری پیدا کردیم و موفق به گلزنی شدیم از این مساله بسیار
آنالیز ویژه نورافکن؛ از دفاع چپ تا مهاجم راست
نورافکن فصل را به عنوان هافبک دفاعی استارت زد. امید در بازی با استقلال خوزستان، تراکتورسازی، پدیده، ذوب آهن، سپیدرود، فولاد برای استقلال در پست تخصصی اش بازی کرد. با محرومیت زکی پور به خاطر درگیری در دربی، نورافکن در بازی بعد از دربی مقابل سیاه جامگان به دفاع چپ برگشت. امید در بازی با پارس جنوبی جم هم یکی از دو مهاجم استقلال بود که در سمت راست خط حمله به بازی گرفته شد. نورافکن در بازی جام حذفی مقابل
حسین حسینی و 50 درصد کلین شیت در فصل جاری
سید حسین حسینی از بازی با پارس جم در هفته ششم لیگ برتر در درون استقلال قرار گرفت و هم اکنون در 8 بازی دروزاه بان ثابت تیمش بوده است که در این بین در نیمی از بازی ها موفق شده دروازه استقلال را بسته نگه دارد. حسین حسینی در بازی با فولاد، نفت تهران، سیاه جامگان و گسترش فولاد موفق شده دروازه استقلال را بسته نگه دارد اما در بازی با پارس جم، ذوب آهن، سپیدرود و پرسپولیس دروازه اش باز شده است
هندرسون: امیدوارم صلاح به روند خوب خود ادامه دهد
دو تیم لیورپول و چلسی شب گذشته (شنبه) در ورزشگاه آنفیلد به مصاف هم رفتند که در پایان با نتیجه 1-1 به پایان رسید. محمد صلاح برای لیورپول و ویلیان برای چلسی گلزنی کردند. به نقل از وبسایت fourfourtwo، محمد صلاح با گلزنی در بازی مقابل تیم سابق خود، چلسی با ده گل زده به صدر جدول گلزنان رفت. حال هندرسون در مورد او می گوید: او شرایط خوبی دارد و این برای تیم مفید است. صلاح گل بسیار زیبایی به
مقایسه آماری رحمتی و حسین حسینی
استقلال داشته باشد. او در بازی مقابل سیاه جامگان دومین کلین شیت خود را هم انجام داد تا استقلال برخلاف حمله در دفاع شرایط خوبی پیدا کند و بتواند با اتکا به گل های خورده کم تیمش با چند پیروزی خود را خیلی زود به بالای جدول برساند. فعلا و تا اطلاع ثانوی شرایط نیمکت استقلال برای دروازه بان ها برعکس روال همیشگی شده است. شماره یک بر تن حسینی است و این رحمتی است که باید منتظر اتفاق ویژه ای برای بازگشت به قفس توری باشد.
ستاره پرسپولیس همیشه به گل زدن فکر می کند !
به گزارش سرویس استقلال و پرسپولیس نوداد (سکوی اجتماعی خبر) شایان مصلح پس از پیروزی یک بر صفر پرسپولیس مقابل پارس جنوبی جم گفت: وی در پاسخ به این سؤال که به نظر می رسید تعویضش بیشتر برای حضور در کارهای دفاعی بود نه هجومی، گفت: بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که ایا فکر می کرد در این مسابقه گل می زند، گفت:
جلد روزنامه گل یکشنبه 5 آذر 1396 / برد شایان توجه!
به گزارش سایت روزنامه گل، در همین خصوص برای برد شاگردان برانکو در جم مقابل پارس جنوبی تیتر "برد شایان توجه!" را انتخاب کردیم و برد استقلال مقابل سیاه جامگان را هم بابت گلزنی فرشید اسمایلی با تیتر "اسماعیلیان" اینگونه تیتر کردیم. هواداران ایرانی هم از مجری روسی قرعه کشی جام جهانی خواسته اند با لباس پوشیده به این مراسم بیاید تا آنها بتوانند این برنامه را تماشا کنند.
محسن بیاتی نیا : 10سال دیگر از راه آهن تنها نوستالژی باقی می ماند
؟ بازیکن ما به داور مسابقه (میثم پورکریمان) گفت چرا سوت نزدی، داور گفت تیم حریف پولدارتر است! این چه حرفی است؟ چون شرایط ما خوب نیست باید ببازیم؟ با خود می گویند تیم مقابل 20 امتیاز دارد و با برد این مسابقه چند پله در جدول صعود می کند اما اگر راه آهن در این مسابقه پیروز شود، نهایتاً 5 امتیازی می شود. اگر تیم ما 5 برد اینگونه داشت، اکنون 15 امتیازی بودیم. چرا همیشه ضعیف را بیشتر له می کنیم
یک اتفاق عجیب در لیگ برتر فوتبال ایران!
به گزارش روزپلاس، برخی تصورشان این بود که هواداران جمی هنوز باخت تیم شان را در لیگ برتر ندیده اند که بخواهند واکنشی از خود نشان دهند از این رو باید آنها را در شرایط خاص امتحان کرد. در بازی دیروز پارس جنوبی و پرسپولیس بارها شاهد پرتاب انواع اشیا به میدان بودیم که البته می توان آن را به حساب هواداران پرسپولیس که از شهرهای اطراف جم خودشان را به ورزشگاه تختی رسانده بودند گذاشت چرا که همه
حمید بی غم : ما دخالتی در بازی گیتی پسند نداشتیم؛ بقیه را نمی دانم
. در دیدار مقابل آذرخش ما اصلاً نباید بازی می کردیم، من به همین دلیل با ناظر بازی هم درگیر شدم. در آن بازی از ساعت 15 در زمین بودیم، اما حریف ساعت 17 به زمین آمد. حمید بی غم افزود: همانطور که گفتم نمی خواستیم در آن مسابقه بازی کنیم، اما سلیمانی (دبیر کمیته فوتسال) به من زنگ زد و گفت اگر بازی نکنید بازی سه بر صفر خواهد شد. به همین دلیل ما هم مجبور شدیم بازی کنیم. آذرخش در آن
دومین شکست متوالی پارس جنوبی در لیگ
تیم پارس جنوبی که امسال موفق شد به لیگ برتر صعود کند، لیگ را به خوبی آغاز کرد و چند هفته در صدر جدول رده بندی قرار داشت. شاگردان مهدی تارتار در 11 هفته ابتدایی لیگ خلیج فارس موفق شدند 7 پیروزی و 4 تساوی کسب کنند. آن ها تا پیش از هفته دوازدهم لیگ تنها تیمی بودند که هیچ شکستی نداشتند. سرانجام تیم پارس جنوبی جم در هفته دوازدهم اولین شکست خود را در لیگ هفدهم مقابل فولاد خوزستان متحمل شدند