سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۱۶:۱۶Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
ورزش 11 ۱۳۹۴/۰۵/۰۷ - ۱۸:۳۰

مظلومی: برگزاری اولین بازی مان در مشهد سعادت است

به گزارش ورزش 11، پرویز مظلومی در نشست خبری پیش از دیدار تیم های سیاه جامگان مشهد - استقلال اظهار داشت: خوشحالم در خدمت دوستانم در مشهد هستند. سعادتی بود که اولین بازی ما در مشهد است. بچه ها را به زیارت امام رضا فرستادیم. وی افزود: مقابل یک تیم ناشناخته بازی داریم که یک سری بازیکنان از لیگ یک دارند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)