موفقیت یک بازی با وجود تمام ویژگی های خوبش، نکته منفی بزرگ دارد؛ مخاطب را بد عادت می کند. سازنده به دنبال سود است و وقتی که استقبال زیاد بازیکن ها را میبیند، جای پرداخت به المان های خلاقانه به ساخت کلون ها روی می آورد ... ... ادامه خبر
جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کردهاید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)
سایر منابع:
با دوستان خود به اشتراک بگذارید
می پسندم
0