که وقتی رقبا بیشتر باشند تلاش من هم دوچندان خواهد شد. تنها کاری که می توانم انجام دهم این است که تمرین زیادی انجام دهم و به هدف خودم برسم. * چرا فقط 60 دقیقه مقابل پدیده بازی کردی؟ این نظر سرمربی تیم بود و به تصمیم ایشان احترام می گذارم. * از عملکرد خودت راضی بودی؟ در این رابطه بهتر است مربیان، کارشناسان و هواداران پرسپولیس نظر بدهند. من همه تلاشم را در
کرد گذاشت یعقوب کریمی از استقلال برود اما من خودم نه تنها ناراحت نبودم بلکه خوشحال بودم که پرویزخان چنین اشتباهی انجام داد چون زمینه برای پیشرفتم در باشگاهی بی حاشیه مثل نفت فراهم شد. نگران نبودی در نفت همان اتفاقات استقلال برایت تکرار شود؟ نه، ترسی نداشتم چون با مشورت هایی که انجام دادم، مطمئن بودم می توانم حقم را در نفت بگیرم. بازی فینال امیدهای تهران بین استقلال و نفت بود که
وجود داشت. چون همه فکر می کنند تو آدم آرامی هستی اما حرفت را با صراحت می زنی؟ بیرانوند: من رفتم حقم را بگیرم. وقتی حقم است چرا نباید بروم در مورد آن صحبت کنم؟ خب این که تمرین را می گویی شل گرفتی یک دفعه باعث می شد یک مربی به تو بگوید از تمرین اخراجی؟ بیرانوند: وقتی با من صحبت نکردند دیگر انگیزه نداشتم. از ارسلان که پدیده لیگ شده بپرسید حتی در مقاطعی که بازی را برای
فوتبال را از کجا شروع کردی؟ از زمین خاکی های جنوب تهران آن هم با کلی مشکلات و کمبودهای مادی و معنوی. بعد فضایی مهیا شد تا هفت سال در تیم پاس بازی کردم. دو سال در مدرسه فوتبال و پنج سال هم در تیم های نونهالان، نوجوانان و جوانان بازی کردم. چی شد سر از استقلال درآوردی؟ یادم است برای یک بازی دوستانه با استقلال به ورزشگاه مرغوبکار رفته بودیم که من خیلی خوب بازی کردم. آن روز من موهای سرم را با تیغ زده بودم و به همین خاطر خیلی تو چشم بودم. بعد از
گذاشتند و توانستند به پیروزی برسند. امیدوارم استقلال این فصل موفق ظاهر شود. من سال ها خاطرات خوبی را با استقلالی ها داشتم ولی امسال تصمیم گرفتم برای آرامش بیشتر به تیم صبا ملحق شوم اما هنوز یک استقلالی هستم و از برد استقلال خوشحال شدم. بیک زاده در ادامه درباره اینکه بالاخره تکلیف طلبش از استقلال به کجا رسید اظهار داشت: با مسوولان استقلال صحبت کردم و فکر می کنم بتوانم به زودی طلبم را از استقلال بگیرم.