چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۸:۲۵Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
خوزنیوز ۱۳۹۴/۰۵/۱۷ - ۱۴:۳۱

بی اشتهایی عصبی تا کجا پیش می رود؟

مسئول واحد بهبود تغذیه مرکز بهداشت خوزستان گفت: بی اشتهایی عصبی یک اختلال تغذیه ای است که ممکن است در دوره بلوغ بروز کند و اغلب نوجوانانی که دچار این اختلال می شوند افرادی زیرک، حساس، باهوش و تحریک پذیر هستند. مهنوش صاحبدل اظهار کرد: در بی اشتهایی عصبی، محدود کردن دریافت کالری منجر به کاهش وزن یا ایجاد اختلال در افزایش وزن دوران بلوغ می شود. در این اختلال همچنین تمایل به لاغر بودن و توهم چاق بودن وجود دارد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)