چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۹:۲۰Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
عصر ایران ۱۳۹۴/۰۵/۲۱ - ۰۹:۳۰

خطر مرگ آنی با تزریق خودسرانه انسولین

شرقی در مورد عوارض افت قند ناشی از تزریق خودسرانه و بدون نیاز به انسولین توضیح داد: تزریق انسولین سبب رها شدن قند در سلول ها می شود بنابراین روی متابولیسم چربی ها و پروتئین ها تاثیر می گذارد و در درازمدت سبب چاقی مفرط و عوارض ناشی از چاقی می شود. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)