دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۲۱:۳۱Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
وکیل ملت ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۰۰:۳۹

چند خبر آسیایی از پرسپولیس

شاه محمدی: استقلال از الدحیل سخت تر بود جمشید شاه محمدی درباره تقابل با الدحیل می گوید: فکر می کنم بهتر از این بود که با استقلال بازی کنیم و استقلال خیلی سخت تر بود. با اینکه مدام می گویند الدحیل به فلان تیم 4 تا یا 5 تا زده اما ما ایرانی ها مرد روزهای سخت هستیم و اگر بچه ها همت کنند می توانیم سربلند بیرون بیاییم. البته اگر پنجره نقل و انتقالات باز نشود کار سخت می شود و شنیده ام در پایه ها هم مشکل محرومیت دارند. به نظرم آقای گرشاسبی آدم خوبی است و حداقل از قبلی ها بهتر است ... ... ادامه خبر

برچسب‌ها

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)