هرمزبان:مدیر جهادکشاورزی میناب از آغاز برداشت رطب نوبرانه از نخلستان های این شهرستان خبر داد و گفت: پیش بینی می شود تا پایان زمان برداشت بیش از 62 هزار تن رطب و خرما در میناب برداشت شود. ... ادامه خبر
جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کردهاید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)
سایر منابع:
با دوستان خود به اشتراک بگذارید
می پسندم
0