فرو چاله های دشت میناب به یک فوق بحران تبدیل شده و همچنان آب میناب به یغما برده می شود در حالی که از وعده های داده شده برای افتتاح آب شیرینکن بندرعباس خبری نیست. ... ادامه خبر
جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کردهاید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)
سایر منابع:
با دوستان خود به اشتراک بگذارید
می پسندم
0