وزیر نیرو گفت: با اقدامات انجام شده در حوزه مدیریت مصرف برق که از 19 خردادماه در بخش دولتی آغاز شد، تاکنون 2 هزار مگاوات کاهش مصرف صورت گرفته که این مساله بسیار قابل توجه است. به گزارش ایسنا، رضا اردکانیان امشب با حضور در برنامه نگاه یک با بیان اینکه در همه استان ها ساعت کار اداری تغییر یافت و همین مساله نیز موجب شد تا شاهد کاهش بار در شبکه باشیم، اظهار کرد: تنها در تهران 250 اکیپ به منظور نظارت بر نحوه مصرف ادارات دولتی بسیج و موجب شد که اکنون شاهد کاهش مصرف برق باشیم. ... ... ادامه خبر