پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۲:۴۶Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
بازتاب ۱۳۹۷/۰۴/۱۷ - ۱۰:۲۵

وزیر نیرو: مصرف برق 2 هزار مگاوات کاهش یافت

وزیر نیرو گفت: با اقدامات انجام شده در حوزه مدیریت مصرف برق که از 19 خردادماه در بخش دولتی آغاز شد، تاکنون 2 هزار مگاوات کاهش مصرف صورت گرفته که این مساله بسیار قابل توجه است. به گزارش ایسنا، رضا اردکانیان امشب با حضور در برنامه نگاه یک با بیان اینکه در همه استان ها ساعت کار اداری تغییر یافت و همین مساله نیز موجب شد تا شاهد کاهش بار در شبکه باشیم، اظهار کرد: تنها در تهران 250 اکیپ به منظور نظارت بر نحوه مصرف ادارات دولتی بسیج و موجب شد که اکنون شاهد کاهش مصرف برق باشیم. ... ... ادامه خبر

برچسب‌ها

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)