سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۹:۰۷Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
شفقنا ۱۳۹۴/۰۵/۳۰ - ۲۰:۵۸

اقامه دعوای یک شهردار آمریکایی علیه جرج بوش و آژانس امنیت ملی کشورش

شفقمت- 'راکی اندرسون' شهردار شهر سالت لیک سیتی در ایالت یوتا علیه جرج بوش رییس جمهوری اسبق آمریکا ،دیک چینی معاون او و مسوولان آژانس امنیت ملی این کشور به اتهام جاسوسی علیه مردم در زمان برگزاری المپیک زمستانی در این شهر اقامه دعوی کرد. به گزارش ایرنا، اندرسون، مسوولان دولت بوش و آژانس امنیت ملی آمریکا را متهم کرد که بطورغیر قانونی همه مکالمات تلفنی مردم این شهر را در ماه های بعد از واقعه یازدهم سپتامبر ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)