را بخوانم همه وقتم به ریاضی می گذشت. و با توجه به خوب بودن معلم ها و شرایط پیش آمده من خیلی به ریاضی علاقه مند شدم و تلاشم را در این راه شروع کردم. و این ادامه پیدا کرد تا رسید به المپیاد. پس از راهنمایی شروع کردید برای المپیاد؟ شروع کردن به عنوان هدف برای المپیاد که نه بلکه به عنوان دوست داشتن ریاضی. اگر هم بخواهم به کسی توصیه ای بکنم نمی گویم کسی ریاضی را برای مدال گرفتن