سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۲۳:۱۹Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
هدانا ۱۳۹۴/۰۶/۰۹ - ۱۱:۴۹

ماجرای 45 سال امانت داری/ دوچرخه ای که تابلوی صداقت و امانت شد

زنجان-حاج حسن نعلچگر 45 سال است در مغازه نعل سازی خود منتظر است فردی که دوچرخه ای را جلو مغازه اش گذاشته برای بردن دوچرخه باز گردد ولی هنور خبری ازآمدنش نیست وحاج حسن خود را ملزم به حفظ امانت می داند. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)