چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۰:۱۷Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
پارسینه ۱۳۹۷/۱۱/۱۳ - ۱۴:۲۰

ونزوئلا انتقال ذخایر طلای خود به خارج را متوقف کرد

پایگاه اینترنتی بلومبرگ به نقل از منابع آگاه گزارش داد ونزوئلا برنامه انتقال 20 تن از ذخایر طلای این کشور به خارج را متوقف کرد. این منبع آگاه افزود شمش های طلا به ارزش 850 میلیون دلار پیش از این آماده انتقال از بانک مرکزی ونزوئلا بودند، اما این انتقال به زودی صورت نخواهد گرفت. بلومبرگ در ادامه به نقل از این منبع آگاه نوشت کسانی که مسئول انجام این انتقال بودند با افزایش تصاحب دارایی های ونزوئلا از سوی برخی کشورها، خشمگین شدند. ... ... ادامه خبر

برچسب‌ها

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)