بسیاری از افراد دیابتی تمایل دارند که مصرف میوه خود را قطع یا محدود کنند، زیرا احساس می کنند که به وسیله میوه قند خونشان افزایش می یابد. ما تحقیقات، بررسی ها و تحلیل های بیشتری را در مورد دیابت نوع 1 انجام دادیم. با گذشت زمان، ما یک استراتژی ساده را کشف کرده ایم که برای ما موثر است و به افراد دیابتی اجازه می دهد که میوه ها را هر مقدار که می خواهند بخورند البته در راهی ایمن و سالم. ... ادامه خبر