چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۰:۲۷Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
روز نو ۱۳۹۷/۱۱/۲۲ - ۲۳:۰۱

تراکتور هم با یک بیانیه وارد جدال داوری شد

باشگاه تراکتور در اعتراض به عملکرد داور در دیدار روز گذشته مقابل نساجی قائمشهر بیانیه ای صادر کرد که متن آن به شرح زیر است: بازی دو تیم تراکتورسازی و نساجی از هفته هفدهم رقابت های لیگ برتر در حالی به پایان رسید که اشتباهات داوری در نتیجه مسابقه تاثیر مستقیم داشته و موجبات از دست رفتن 2 امتیاز حساس برای نماینده فوتبال آذربایجان در کورس قهرمانی را فراهم کرد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)