14 آذرماه 97 بود که اولین گزارش از وضعیت نامطلوب پسماندهای عفونی مطب ها و کلینیک های شهر اراک بر روی خروجی این خبرگزاری قرار گرفت، وضعیتی که کاملاً نشان می داد مدیریت درستی در جمع آوری و دفن این پسماندها در اراک وجود ندارد و هر شب داخل سطل های زباله، کنار سطل و کف خیابان های محل فعالیت برخی مطب ها و کلینیک ها می شد حجم زیادی از سرسوزن، سرنگ، باند خونی، کیسه سرم، لوله های آزمایشگاهی و ... را شاهد بود. ... ادامه خبر