چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۰:۴۹Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
عصر امروز ۱۳۹۸/۰۲/۱۴ - ۱۴:۳۴

کدام اخراج دایی غیرفنی بود؟

علی دایی پنجشنبه از سرمربیگری سایپا اخراج شد تا برای سومین بار طعم تلخ برکناری را بکشد. البته دایی این بار در مورد اخراجش گفته که انگار دوباره متولد شده و از این بابت خوشحال است. شاید این اخراج چندان برای علی دایی تلخ نبوده و البته انتظارش را داشته اما دفعات قبل چنین نبوده. شهریار در مدتی که به عنوان سرمربی وارد فوتبال شد، 3 بار اخراج شده که هر 3 بار آن را غیرفنی می داند و فکر می کند به خاطر اینکه به دنبال احقاق حق بوده، با چنین حکمی مواجه شده ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)