علی دایی پنجشنبه از سرمربیگری سایپا اخراج شد تا برای سومین بار طعم تلخ برکناری را بکشد. البته دایی این بار در مورد اخراجش گفته که انگار دوباره متولد شده و از این بابت خوشحال است. شاید این اخراج چندان برای علی دایی تلخ نبوده و البته انتظارش را داشته اما دفعات قبل چنین نبوده. شهریار در مدتی که به عنوان سرمربی وارد فوتبال شد، 3 بار اخراج شده که هر 3 بار آن را غیرفنی می داند و فکر می کند به خاطر اینکه به دنبال احقاق حق بوده، با چنین حکمی مواجه شده ... ... ادامه خبر