دختر دارد که همگی شان برای کار و ادامه زندگی راهی تهران شده اند. حالا سال ها است او و همسرش در اهواز زندگی می کنند و با حقوق بازنشتگی روزگارشان را می گذرانند. پیش خودم فکر کردم من که توان مالی زیادی برای کمک به مردم و هموطنانم ندارم اما می توانم با حضور در محل هر کمکی از دستم بربیاید برای مردم انجام دهم . او به خوبی می دانست که به خاطر تعصبات بومی و منطقه ای شاید اهالی بومی مناطق سیل زده