استخدام کاردان و کارشناس و کارشناس ارشد در شرکت بابک مس ایرانیان واقع در استان کرمان شرکت بابک مس ایرانیان (سهامی خاص) به منظور تکمیل نیروی انسانی مورد نیاز خود جهت خدمت در این شرکت از بین واجدین شرایط درمقاطع تحصیلی دکتری، فوق لیسانس، لیسانس و فوق دیپلم از طریق برگزاری آزمون کتبی و مصاحبه (فنی، تخصصی، مهارتی و روان شناختی) به صورت قرارداد موقت طبق
: کارشناسی , کارشناسی ارشد محل استخدام : تهران شرایط : محل کار: کارخانه رشته های تحصیلی قابل قبول : مهندسی نساجی (گرایش شیمی)، کارشناس طراح لباس مقطع تحصیلی : کارشناسی محل استخدام : تهران شرایط : محل کار: کارخانه/ دفتر مرکزی رشته های تحصیلی قابل قبول : طراحی لباس یا رشته های مرتبط (دانش آموختگان دانشگاه های معتبر خارج از کشور در اولویت می باشند.)، فروشنده حرفه ای مقطع تحصیلی : دیپلم , فوق دیپلم , کارشناسی جنسیت : مرد محل استخدام : بندرعباس , تهران , اصفهان ارسال رزومه به پست الکترونیکی : hr@hacoupian. ...
صادقی، آقای زندی و برادر جرگویی با دو نفر دیگر که امدادگر بودند. من سال قبل در رشته مامایی فارغ التحصیل شده بودم. از تهران یک اکیپ شدیم و رفتیم جبهه. اول رفتیم غرب، اما سه روز بیشتر نماندیم. گفتند جنوب بیشتر به نیرو نیاز دارد. رفتیم اندیمشک. نیروگاه برق را زده بودند. گفتم بهتر است برویم دزفول. شب دزفول بمانیم و صبح حرکت کنیم. همه موافقت کردند و رفتیم. با توجه به اینکه شما زن بودید از
خدمت رایگان به بیماران در بیمارستان شهید هاشمی نژاد مشهد، برپایی محفل دعای توسل در مساجد سطح استان در شام شهادت جوانمرد فاضل و نصب یادمان شهید هاشمی نژاد در مراکز و مکان هایی که به نام آن شهید مزین است، از دیگر برنامه های این ایام است. شایان ذکر است روحانی مبارز و انقلابی، شهید هاشمی نژاد دبیر حزب جمهوری اسلامی در مشهد مقدس بود که هفتم مهرماه سال 1360 بر اثر اقدام تروریستی عامل انتحاری و انفجار در
کتاب روی پیشخوان خواهد بود. بستر تحرک صنعت نفت پس از لغو تحریم ها، نه پول، نه تکنولوژی، که مدیریت برآمده از منابع انسانی متخصص و تربیت شده است. نفت اینجا در خلأ است. انتقاد از سن مدیران، انتصاب سن بالا! مشکل منابع انسانی صنعت نفت تنها افزایش کمی غیر کارشناسی و بهم ریختگی شایسته سالاری در سال های گذشته نیست. نفتی های باسابقه پیر شده اند بی آنکه جایگزین مناسبی برایشان تربیت شده
همیشه در حد سمپلر خیابانی باقی می مانند و با حقوق کم زندگی شان را می گذرانند. چیزی نزدیک به 80 درصد سمپلرها از بچه های جنوب شهر تهران هستند. یکی از رؤیاهای سمپلرها مستقل شدن است . همه به امید روزی هستند که از زیر سلطه شرکت های تبلیغاتی بیرون بیایند؛ شرکت هایی که درصد زیادی از دستمزدشان را به عنوان پورسانت کاری برمی دارند . * خوش تیپ های بی مجوز و قرارداد رئیس جوان