چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۰:۵۰Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
صدای ایران ۱۳۹۴/۰۷/۱۵ - ۱۰:۱۰

ماهواره فیس بوک می آید

فیس بوک اعلام کرد که با همکاری شرکت ارتباطی "یوتل ست" فرانسه ماهواره ای را برای دسترسی به اینترنت بخش های وسیعی از جنوب قاره آفریقا راه اندازی خواهد کرد. به گزارش ایسنا به نقل از رویترز، فیس بوک و یوتل ست اعلام کردند: این ماهواره که بخشی از پلت فرم فیس بوک موسوم به internet.org برای توسعه دسترسی به اینترنت عمدتا از طریق گوشی های موبایل است، در دست احداث بوده و در سال 2016 راه اندازی خواهد شد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)