چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۶:۳۰Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
ساعت24 ۱۳۹۴/۰۷/۲۸ - ۱۸:۲۶

دایی: اگر از پرسپولیس 10 گل می خوردیم باغیرت می شدم

ساعت 24- سرمربی تیم فوتبال صبای قم گفت: برخی فکر می کنند دایی اگر ترکیب تیمش را طوری می چید که 10 گل می خورد آن وقت باغیرت بود، در حالی که من در هر تیمی باشم به آن تیم تعهد دارم و تمام تلاشم را برای موفقیت آن تیم به کار می بندم. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)