چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۴:۵۴Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
روزنامه باختر ۱۳۹۴/۰۷/۲۹ - ۱۸:۲۶

متأسفانه هنرستان های ما خالی است!

مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری کرمانشاه معتقد است، پیشگیری از بسیاری از آسیب های اجتماعی مانند اعتیاد و ایدز از دل انجمن های اولیا و مربیان و تعامل بین خانواده و مدرسه آغاز می شود. به گزارش ایسنا ، شریفه حق شناس در مراسم نمادین هفته پیوند اولیا و مربیان که روز 28 مهر در دبیرستان استقلال کرمانشاه برگزار شد، هدف از گردهم آمدن را بازنگری ضرورت وجود انجمن اولیا و مربیان دانست و افزود: نتیجه ارتباط تنگاتنگ اولیا و مربیان چیزی جز تعالی علمی و اخلاقی دانش آموزان نیست. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)