چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۲۱:۱۴Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
خاورمیانه ۱۳۹۴/۰۸/۰۱ - ۱۴:۰۸

رئیس جمهورغنی به استقبال حجاج به فرودگاه کابل رفت

محمد اشرف غنی رئیس جمهوری اسلامی افغانستان به ااستقبال حجاج افغانی که تازه از مراسم حج برمی گردند، در فرودگاه بین المللی حامد کرزی رفت. به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، آقای غنی در جریان استقبال و خوش آمدید به حجاج افغان گفت: خداوند را سپاسگذاریم که با موفقیت فریضه حج را ادا کردید و دوباره به وطن و آغوش خانواده های تان برگشت نمودید. رئیس جمهور گفت که امروز بخاطر استقبال، احترام و شنیدن نظریات تان جهت بهبود پروسه و مهیا نمودن تسهیلات بهتر برای حجاج به فرودگاه آمدم. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)