نخورند؟ وقت مفت دارند میان اینجا لج مالکین رو در بیارند و حال کنند!؟ حسودیشان میشه که خودشان نمیتوانند خانه بخرند؟ میشه خودتان را معرفی کنید؟ نکته آخر در مورد لفظ دلال که مرتب به کار میبرید اگر منظورتان بنگاه معاملاتیه که اونها به نفعشان اینه قیمت ملک پایین باشه و خرید و فروش بیشتر و اگر منظور مالک هست عزیز دلم که سرشار از احساسات پاکی! "همه مالشون رو مفت به دست نیاوردند که با این صحبت ها
را که برد خانه؟ لیلی: آژانس! 15. اونایی که میگن ما میریم تلگرام فقط واسه تبادل اطلاعات، همونایی هستن که میرن تایلند، واسه دیدن مناظر طبیعی! 16. برادرزاده من دوسالشه. جز سه تا جمله اولی که یاد گرفته، یکیش اینه: اینترنت قطعه. 17. اینقدر که دختر پسرا همدیگر رو امتحان می کنن خدا بنده هاشو امتحان نمی کنه! 18. بعد از گذشت بیش از سه سال که خواهرم ویولن تمرین
سقط جنین اصرار دارد اما فریبا زیر بار نمی رود و از دست حمید فرار می کند. خانه ای برای خودش اجاره می کند و تا به دنیا آمدن کودک همان جا می ماند. از قضا یکی از همسایه ها از همان واسطه ها بوده است. زیر پایش می نشیند که با یک بچه سر چه کاری می خواهی بروی؟ خرجت را از کجا در می آوری؟ و این آغاز ورود فریبا به این کار می شود. سه ماه بعد از تولد نوزاد است که حمید، فریبا را پیدا می کند. وقتی از کار جدیدش
، مصطفی طاری، نصیریان. کوشان گفت: شخصیت اصلی داستان را به چه کسی می خواهی بدهی؟ اوهم اسم یک بازیگر مطرح آن زمان راگفت، کوشان گفت: نه! بده به این . اکبر عالمی گفت: چشم آقا. بعد رو به من گفت: حالا خوب شد؟ این که اکبر عالمی است، دیگر فیلمفارسی که نیست! برو با او کار کن. حالا اگر یک زمانی اکبر عالمی را دیدی، از او بپرس. چون شکر خدا هست، بسیار هم انسان بزرگ و فرهیخته ای است و من هم خیلی دوستش دارم، واقعا
زیادی درپی خواهد داشت... جا داره از مسولین محترم برای دستاوردشون توی مسئله ازدواج کلی تشکر کنیم...!!! سن ازدواج رفته بالا، فرار مغزها زیاد شده، بیکاری زیاد شده، درآمد سرانه کم شده، سرانه فضای آموزشی کم شده، زبون مسئولین دراز شده، کاغذ بازی اداری زیاد شده، مالیات ریاد شده، کیفیت خدمات پایین اومده آقا تورو خدا یه آمار هست که خوب باشه!!! چشمم به این پیج بستست یکی جواب مثبت بده
کنه طفلکی گناه داره بخدا با این پیام تکراریت مثلا دنبال مال مفت میگردی یا واقعا روانی هستی بابا شما اصلا حالت خوب نیست. یه فکری بع حال اعصابت بکن. مسکن فدای سرت حالا آقای خسروی ممکن است بفرمایید این گرانی مسکن کجاست که مانمیبینیم اقای محترم اینقدر جو گرانی بیخود ندید من الان خودم مسکن برای فروش گذاشتم قیمتش هم زیر قیمت منطقه است هنوز بعد از دوسال نتوانستم بفروشم
منطفه هیچ قدرتی جرات دست درازی به ایران عزیز رو نداره و این امنیت حقیقتا برای ایران عزیز ما و ملت عزیز وجود داره. خدا رو شکر. می کنم که امنیت برای همه ایرانی ها و خانواده خودم در ایران برقراره. حتی اگر توسط دولت دیکتاتور باشه. به این ترتیب اگر از نظرات کسانی که با کینه توزی به اخبار ایران می پردازند صرفه نظر کنیم و به آراء کسانی که منطقی در مورد ایران فکر می کنند اکتفا کنیم می توان گفت
فرق داره؟!! مگه مموتی دکتر نبود؟! مگه کردان دکتر نبود؟! این مدرک ها بدرد لای جرز هم نمی خوره! نشان دادن این نامه هم لازم نبود با نگاهی به وضع محیط زیست وضعیت مدیران کاملا مشخصه. البته قدرت مدیریت گاهی اوقات به مدرک نیست و برخی آدمهای به ذاته مدیر میتونن با استفاده درست از نیروهای زیر دست تحصیل کرده بهترین مدیریت ها رو ارائه کنن اما بازم خدا عالمه.... بله
خالی باشه ! خانه خرس و بادیه مس ؟ خانه داماد عروسیست، خانه عروس هیچ خبری نیست ! خانه دوستان بروب و در دشمنان را مکوب ! خانه قاضی گردو بسیاره شماره هم داره ! خانه کلیمی نرفتم وقتی هم رفتم شنبه رفتم ! خانه نشینی بی بی از بی چادریست ! خانه همسایه آش میپزند بمن چه ؟! خدا به آدم گدا، نه عزا بده نه عروسی !