به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام: در حالی که این روزها بازار سلفی گرفتن با مونوپاد (پایه نگهدارنده) رونق زیادی گرفته سالار پولاد یکی از فعالان شبکه اجتماعی اش عکسی از مونوپاد ابتکاری اش را منتشر کرده است. او در صفحه خود نوشت: دیدم خیلی مده و جدیدا ملت همه دارن عکس سلفی میگیرن ، من هم به همراه دوستان(داریوش و مهندس و یتیم شیپ)،از این مدل عکسا انداختیم.
به گزارش شمال نیوز به نقل از عصر ایران ، او در صفحه اش با خوش سلیقگی، سلفی و صنفی را تلفیق کرده و نوشته است: دیدم خیلی مده و جدیدا ملت همه دارن عکس سنفی میگیرن، من هم به همراه دوستان (داریوش و مهندس و یتیم شیپ)، از این مدل عکسا انداختیم. دیگه هر چه در چمته بود رو کردیم اما بیشتر از این توان اقتصادی نداشتیم تا از این دستک جدیدا بخریم و از اون مدل عکسای باکلاس بندازیم. باشد تا هر چه زودتر زلزله ای هفت هشت ده ریشتری در زندگی ما بیاید و این اوضاع اقتصادی ما را متحول کند تا ما هم بتوانیم از همون دستک باکلاس ها بخریم و با آن عکس بیندازیم. ااااامین ...
خیلی تمیز و پاکیزه و بااحترام زمین رو گرفتیم و برگشتیم. 320تا موتوری رو از کجا آوردی؟ از یه هفته قبل هرکسی رو می شناختم خبر کردم. بعضیام رفیقاشون رو آوردن، از همه جای شهر بودن؛ سیدی، ساختمون، دروی، وکیل آباد. دعوا که نمی خواستیم بکنیم، فقط رفتیم به طرف نشون بدیم که نمی شه به زور حق کسی رو گرفت. آخه زمین ما تنها نبود، هفت، هشت تا زمین دیگه هم بود که از مردم بی زبون گرفته بود. تازه از این زمین چیزی