شور انتخاباتی کم کم دارد بین مردم و مسوولین در استان ما دیده می شود. همین حضور اخیر مردم در روز مبارزه ملی با استکبار جهانی، 13 آبان نشان دهنده همین موضوع است. حضور جوانان دانشجو و دانش آموز ما هم همین طور. وضعیت جریان های انتخاباتی چه اصول گرا، چه اصلاح طلب چطور است؟ آیا در مسیر قانون طی می شود؟ انشاالله در مسیر قانون باشد و باید هم چنین باشد. ما در این نظام معتقدیم که قانون
پوشیده نیست؟ و مظلوم نمایی آنان همچنان ادامه دارد!( + ) بدتر از آن قرائت پیام (باغی انقلاب، خاتمی) یکی از سران فتنه و نمایش نماهنگی از وی در برنامه های مکرر با توجه به ممنوع التصویر بودن این فرد چه معنایی جز تخطی از قوانین کشور و دعوت به هرج و مرج را تداعی می کند؟ (از جمله تحصن غیر قانونی عده قلیل در اردیبهشت سال جاری در اعتراض به اجرای قانون جداسازی رستوران دانشگاه). کرسی
تواند نمایش دهنده حقایق عجیبی باشد که در صورت شکیبایی تا پایان این گفت وگو پرده از واقعیت های موجود بر می دارد. * بحث پتروشیمی ها و علاقه آنها برای خروج از این بازار هم اکنون مطرح است. زمان آقای دانش جعفری موضوع ورود پتروشیمی ها در بورس کالا مطرح شد، اما الان دعوا بر سر خروج آنها است. حرف حساب آنها چیست؟ اینکه جمیع پتروشیمی ها می خواهند از بازار سهام خارج شوند را اعتقادی ندارم و