تشکیل کمیته های توسعه ای استان های مرزی با 15 کشور همسایه - خبرگزاری مهر

خبرگزاری مهر ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۰۸:۵۵

تشکیل کمیته های توسعه ای استان های مرزی با 15 کشور همسایه

وزیر کشور در اجلاس اقتصاد مقاومتی از برنامه این وزارتخانه برای تشکیل کمیته های مشترک و دائمی میان استان های مرزی و کشورهای همسایه به منظور تقویت و تحکیم روابط در مناطق مرزی خبر داد. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)