آیا دولت اراده ای برای آزادسازی سهام عدالت ندارد؟ - قدس آنلاین

قدس آنلاین ۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۱۵:۲۱

آیا دولت اراده ای برای آزادسازی سهام عدالت ندارد؟

مشکلاتی چون جمعیت چند ده میلیون سهامداران عدالت و نیاز به بازنگری شمار مشمولان، نهایی نبودن سبد این سهام، وضعیت رکودی اقتصاد و معلوم نبودن چگونگی آزادسازی موجب شده تا برخی نمایندگان مجلس بر طبل "نبود اراده در دولت برای آزادسازی سهام عدالت" بکوبند. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)