سمی مهلک برای بیماران دیابتی - شوشان

شوشان ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۳:۱۶

سمی مهلک برای بیماران دیابتی

مدیر کل نظارت بر فرآورده های غذایی آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو، نوشابه های گازدار را به عنوان سمی مهلک برای بیماران دیابتی معرفی کرد و به این بیماران نسبت به مصرف نوشابه های یاد شده هشدار داد. به گزارش شوشان به نقل از سازمان غذا و دارو ، بهروز جنت افزود: تقریبا همه مواد و ترکیبات موجود در نوشابه مضر است و هیچ ماده مفیدی در آن یافت نمی شود؛ حتی همان میزان بالای شکر که تنها ارزش تغذیه ای نوشابه ها به شمار می رود ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)