هراس مردم از تردد در حوالی گلوبندک - سیمرغ

سیمرغ ۱۳۹۵/۱۱/۱۰ - ۱۵:۰۵

هراس مردم از تردد در حوالی گلوبندک

من نگرانم، نگران! وضع اینجا خیلی خراب است. سعید در یکی از حجره های بازار تهران این حرفها را می زند، در یکی از دالان های تاریخی که سقف گنبدی بلندی دارد. او سقف را نشانم می دهد که در بیشتر قسمت ها گله به گله نم گرفته است. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)