مهریز میزبان لیگ برتر دوچرخه سواری کشور - خبرگزاری فارس

خبرگزاری فارس ۱۳۹۳/۱۱/۰۵ - ۱۳:۴۵

مهریز میزبان لیگ برتر دوچرخه سواری کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، 12 تیم باشگاهی از سراسر استان یزد برای شرکت در مسابقات لیگ برتر دوچرخه سواری کشور وارد شهرستان مهریز شده اند. در این رقابت ها تیم های شرکت کننده به مدت دو روز با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت و مهریز در روزهای یک شنبه و دوشنبه، میزبان برگزاری این رقابت ها خواهد بود. جاده دهستان میانکوه به عنوان محل برگزاری لیگ برتر دوچرخه سواری کشور انتخاب شده است. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)