چند نکته درباره رژیم غذایی پس از روزه داری - ایسنا

ایسنا ۱۳۹۴/۰۴/۳۰ - ۱۰:۰۸

چند نکته درباره رژیم غذایی پس از روزه داری

یک کارشناس تغذیه گفت: با توجه به حساسیت سیستم گوارش بدن، پس از یک ماه روزه داری، بهتر است روش پخت بیشتر به صورت آب پز و بخارپز باشد و از ادویه جات کمتر استفاده شود. مهنوش صاحبدل در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، منطقه خوزستان، اظهار کرد: توصیه می شود پس از ایام روزه داری، در انتخاب تعداد وعده های غذایی و استفاده از مواد غذایی بیشتر دقت شود. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)