پیام هاشمی درپی ارتحال آیت الله خویی - هاشمی رفسنجانی

هاشمی رفسنجانی ۱۳۹۴/۰۵/۰۳ - ۰۹:۲۴

پیام هاشمی درپی ارتحال آیت الله خویی

اول وقت خبر رسید که آیت الله [سید ابوالقاسم] خویی در نجف رحلت کرده اند. با رهبری در مورد تسلیت و اعلام عزای عمومی و جلسات فاتحه هماهنگ کردیم. من به آیت الله خامنه ای تسلیت گفتم. رادیو در هنگام خواندن پیام اشکالاتی در خواندن داشت، گفتم اصلاح کردند. [آقای ادواردو فلریو]، وزیر امور خارجه هند آمد. برای هماهنگی در خصوص اجلاس سران کشورهای جنبش عدم تعهد و همکاری دو جانبه آمده است؛ بیشتر برای کسب نظرات من سئوال کرد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)