پنجشنبه ۳۱ خردادساعت ۰۹:۳۳Jun 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای 1ورزش 30 بهمن 1393 - 1varzesh.com

1ورزش   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۲۳:۳۷    
فردا آذربایجان باید در فینال رقابتهای جام جهانی برابر روسیه صف آرایی کند. دیداری که به خصوص در میان وزن قطعا به یکی از جذاب ترین دیدارهای سال 2015 جهان تبدیل خواهدشد ...
1ورزش   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۲۲:۳۷    
تیم ملی کشتی فرنگی ایران فردا در مرحله رده بندی رقابتهای جام جهانی 2015 به مصاف تیم ترکیه خواهد رفت .
1ورزش   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۶:۱۸    
روسها برای رسیدن به مقام قهرمانی رقابتهای جام جهانی کشتی فرنگی در دومین دیدار خود موفق شدند تیم ارمنستان را 7 بر یک از پیش رو بردارند .
1ورزش   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۵:۱۸    
. تیم ملی کشتی فرنگی ایران در دور دوم مسابقات کشتی فرنگی جام جهانی 2015 تهران برابر تیم سوئد با نتیجه 6 بر 2 پیروز شد
1ورزش   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۴:۴۸    
یادداشت های حمیدرضا صدر؛ باشگاه چلسی طی سال های اخیر تلاش فراوانی کرده تا داغ نژادپرستی را از پیشانی اش پاک کند، ولی حادثه مترو پاریس بار دیگر همه را به بازنگری تاریخ آن ها فراخوانده.
1ورزش   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۲:۴۹    
روسیه با بهترین کشتی گیرانش از جمله لابازانوف و ولاسوف به جام جهانی کشتی فرنگی ایران آمده ... آنها حالا با خیال راحت از باخت ایران ، در گروه خود به کشتی گیران جوان میدان داده و برنده می شوند.
1ورزش   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۲:۰۹    
گروه دشواری نداشتیم . اگر آذربایجان را شکست داده بودیم حتما تا فینال پیش می رفتیم اما آذربایجان بیشتر از ما و بهتر از ما تمرین کرده بود قدر فرصت ها را می دانست و بلد بود چطور از مهره هایش استفاده کند ...
1ورزش   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۱:۰۹    
دقایقی پیش و بعد از شکست تیم ملی کشتی فرنگی ایران برابر آذربایجان، اعضای شورای فنی کشتی فرنگی به عنوان متولیان اصلی این رشته ، سالن رقابتها را بلافاصله ترک کردند .