جمعه ۰۱ تیرساعت ۰۵:۴۴Jun 2024 21
جستجوی پیشرفته

خبرهای 598 25 خرداد 1394 - 598.ir

598   ۱۳۹۴/۰۳/۲۵ - ۲۱:۳۳    
آقای ظریف می توانست برای رعایت مسائل امنیتی در بام هتل، صندلی و میز بگذارد و با کری صحبت کند.
598   ۱۳۹۴/۰۳/۲۵ - ۲۱:۳۳    
در مراسم رونمایی از مستند ایرانی های مرتد مباحثی همچون اهدافی که گروه داعش دنبال می کند، چگونگی جذب تازه مسلمان ها به گروهک های اینچنینی و خطرات این دشمن برای ایران مطرح شد.
598   ۱۳۹۴/۰۳/۲۵ - ۲۱:۲۱    
کامران نجف زاده مجری و خبرنگار با سابقه تلویزیون برای ایفای نقش در فیلم سینمایی بادیگارد تازه ترین اثر ابراهیم حاتمی کیا به گروه تولید این فیلم پیوست.
598   ۱۳۹۴/۰۳/۲۵ - ۲۱:۱۹    
رئیس کمیته روابط خارجی سنا با ارسال نامه ای خطاب به رئیس جمهور آمریکا از اوباما خواسته که با توجه به فاصله گرفتن 1+5 از اهداف اصلی مذاکرات ...
598   ۱۳۹۴/۰۳/۲۵ - ۲۱:۱۶    
سخنگوی سازمان انرژی اتمی گفت: پیشنهاد مذاکرات مستقیم ایران و آمریکا پیشنهاد شخص صالحی بوده و مقام معظم رهبری نیز این موضوع را پذیرفتند، ولی اگر احمدی نژاد همراهی لازم را انجام می داد ...
598   ۱۳۹۴/۰۳/۲۵ - ۲۱:۰۴    
وزیر کشور گفت: در جلسه امروز ستاد انتخابات کشور صندوق نمونه ای که دارای ویژگی شفافیت است، انتخاب شد و قرار شد در دست تولید قرار گیرد.
598   ۱۳۹۴/۰۳/۲۵ - ۲۰:۵۲    
اسداله عسگراولادی با انتقاد از ادعای رئیس جمهور در خصوص کاهش 8 میلیارد دلاری واردات مواد غذایی نسبت به دوره قبل اظهار کرد: ادعای رئیس جمهور را به هیچ عنوان قبول ندارم ...
598   ۱۳۹۴/۰۳/۲۵ - ۲۰:۱۶    
مذاکره کننده ارشد هسته ای روسیه در گروه 1+5 با ایران درباره شایعات مطرح شده در زمینه تمدید مذاکرات هسته ای ایران گفت: مایلم صحبت ها درباره تمدید مذاکرات هسته ای را نقض کنم ...
598   ۱۳۹۴/۰۳/۲۵ - ۲۰:۱۰    
دبیرکل جامعه روحانیت مبارز در توصیه ای به اصول گرایان گفت: برای مجلس جدی فکر کنید و تلاش داشته باشید که انسان های سالم بر روی صندلی های مجلس بنشینند.
598   ۱۳۹۴/۰۳/۲۵ - ۲۰:۱۰    
تجربه نشان داده است که وقتی کار به انتقاد از دولت می رسد، این شعارهای زیبا رنگ باخته و به فراموشی سپرده می شوند و در مقابل، گروه های فشار دولت و سرهنگ های فرهنگی آستین بالا زده و وارد کارزار می شوند ...
598   ۱۳۹۴/۰۳/۲۵ - ۲۰:۰۱    
رئیس جمهور در نخستین حضور خود در انظار عمومی برای اعلام کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری یازدهم از عزم خود برای تشکیل "دولت راستگویان و درستکاران" خبر داد ...
598   ۱۳۹۴/۰۳/۲۵ - ۲۰:۰۱    
مدیرعامل بنیاد فرهنگی روایت می گوید که بنیاد بنا دارد هزینه های جشنواره تئاتر مقاومت را به اجرای عموم تزریق کند ...
598   ۱۳۹۴/۰۳/۲۵ - ۲۰:۰۱    
رئیس هیأت مدیره شرکت مخابرات ایران با تایید خبر پیشنهاد افزایش 130 درصدی تعرفه تلفن ثابت، گفت: مخابرات درخواست افزایش هر دقیقه مکالمه ثابت داخل استانی از 30 ریال به 70 ریال و مکالمه ثابت خارج استانی ...
598   ۱۳۹۴/۰۳/۲۵ - ۱۹:۵۸    
رئیس کمیسیون محیط زیست شورای شهر تهران، گفت: شورا برای توقف فعالیت پارس قو تلاش می کند اما در نهایت فرمانداری از ما می خواهد سکوت کنیم.
598   ۱۳۹۴/۰۳/۲۵ - ۱۹:۵۵    
در پی انتشار خبر رونمایی تندیس روحانی در زادگاه رئیس جمهور یک فعال اصلاح طلب با انتقاد از این موضوع، از رئیس جمهور درخواست کرد جلوی این اقدام را بگیرد.
598   ۱۳۹۴/۰۳/۲۵ - ۱۹:۵۲    
وزیر آموزش و پرورش درباره استیضاح گفت: من نمی توانم درباره این موضوع حرف بزنم، دیگران مدافع یا مخالف استیضاح باید در مورد درستی یا نادرستی آن اظهارنظر کنند ولی در مجموع باید بگویم که استیضاح حق ...
598   ۱۳۹۴/۰۳/۲۵ - ۱۹:۴۹    
وکیل مدافع اولیای دم شهید علی خلیلی درباره آخرین وضعیت اجرای حکم قصاص قاتل طلبه ناهی از منکر گفت: تمامی مقدمات اجرای حکم آماده است و احتمالاً در چند روز آینده، حکم اجرا می شود.
598   ۱۳۹۴/۰۳/۲۵ - ۱۹:۴۶    
وکیل مدافع مهدی هاشمی از تصمیم موکلش مبنی بر ارائه لایحه اعمال ماده 18 به رییس دستگاه قضا خبر داد.
598   ۱۳۹۴/۰۳/۲۵ - ۱۹:۴۶    
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با انتقاد از تجویز نسخه 600 میلیونی برخی پزشکان، از حذف مافیای دارویی در پی تصویب طرح ممنوعیت تجویز داروهای خارج از لیست دارویی کشور خبر داد.
598   ۱۳۹۴/۰۳/۲۵ - ۱۹:۴۳    
شهر کتاب مجموعه فروشگاه های زنجیره ای کتاب است که مجدد در یکی از شعبات آن فروش کتاب غیر مجاز دیده شده و این سوال را ایجاد می کند که این مجموعه به کدام قانون پای بند است.
598   ۱۳۹۴/۰۳/۲۵ - ۱۹:۴۳    
پیش از این اعلام شده بود که فیلم سینمایی شیار 143 همزمان با مراسم وداع و تشییع پیکر پاک شهدای غواص ایرانی که اخیرا تفحص شده اند، از شبکه افق به نمایش درمی آید ...
598   ۱۳۹۴/۰۳/۲۵ - ۱۹:۴۳    
سخنگوی سازمان انرژی اتمی گفت: فعلا لازم نیست آقای صالحی در مذاکرات حضور یابد و قرار بر این امر هم نیست چون آقای صالحی با طرف آمریکایی در مورد کلیات به توافق رسیده است و هیچ مشکلی در کلیات نداریم.
598   ۱۳۹۴/۰۳/۲۵ - ۱۹:۳۷    
عضو شورای راهبردی روابط خارجی از ساعت 16 در جمع نخبگان استان آذربایجان شرقی و جمعی از اساتید حوزه و دانشگاه و فعالین اجتماعی و فرهنگی استان سخنرانی خواهد کرد.
598   ۱۳۹۴/۰۳/۲۵ - ۱۵:۳۳    
ابراهیم همتی
598   ۱۳۹۴/۰۳/۲۵ - ۱۵:۰۹    
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران قبل از دیدار با ترکمنستان گفت: در راه رسیدن به جام جهانی اشتباه است به سن و نژاد بازیکنان توجه کنیم.
598   ۱۳۹۴/۰۳/۲۵ - ۱۴:۳۰    
نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دولتی ها از اقتصاد مقاومتی می گویند اما در عمل اجرای آن را نمی بینیم، گفت: دولت درباره یارانه ها دست روی دست گذاشته است.
598   ۱۳۹۴/۰۳/۲۵ - ۱۴:۰۰    
وی با اشاره به نشست خبری دو روز قبل رئیس جمهور تصریح کرد: من فرمایشات آقای روحانی را کامل گوش دادم و به آن خندیدم، زیرا این فرمایشات یک گفتار درمانی بسیار زیبا و جالب توجه بود ...
598   ۱۳۹۴/۰۳/۲۵ - ۱۴:۰۰    
شنیدن صحبت های مربیان قبلی پرسپولیس نشان می دهد آنها چیزی حدود یک میلیارد تومان از این باشگاه طلبکارند.
598   ۱۳۹۴/۰۳/۲۵ - ۱۳:۵۴    
مهاجم جوان تیم ملی گفت: معنای حرف های قائم مقام پرسپولیس را نمی فهمم و باید بگویم که از این همه حرف و حدیث خسته شدم.
598   ۱۳۹۴/۰۳/۲۵ - ۱۳:۵۱    
معاون دبیر کل حزب الله لبنان با پوشیدن لباس رزم در جبهه های نبرد رزمندگان مقاومت با تروریست های تکفیری در ارتفاعات مرزی عرسال در شرق لبنان حضور پیدا کرد.
598   ۱۳۹۴/۰۳/۲۵ - ۱۳:۵۱    
روزنامه وال استریت ژورنال گزارش داد چندین شرکت بزرگ سرمایه گذار جهانی با تحقیقات کامل آماده ورود به بازار بزرگ ایران هستند.
598   ۱۳۹۴/۰۳/۲۵ - ۱۳:۵۱    
امشب دانشگاه تهران میزبان ده ها مهمان است. مهمانانی که مدت ها دور از خاک میهنشان غریبانه آرمیده بودند تا سندی باشند بر حقانیت اسلام و مجاهدینی که به ندای حضرت امام خمینی لبیک گفتند و عازم سفری بی ...
598   ۱۳۹۴/۰۳/۲۵ - ۱۳:۴۸    
فسخ یک طرفه قرارداد دو ساله علیرضا منصوریان با باشگاه نفت پس از پایان سال اول از نظر قانونی بلامانع است.
598   ۱۳۹۴/۰۳/۲۵ - ۱۳:۴۸    
ادینهو، پادوانی، رحمتی، رضاییان، امیری، جابر انصاری و مبعلی در لیست خرید آبی.
598   ۱۳۹۴/۰۳/۲۵ - ۱۳:۱۵    
تحریریه پایگاه 598 به همراه جمعی از فعالین رسانه ای حزب الله سایبر با حضور در منزل شهید مهدی صابری فرمانده گروهان حضرت علی اکبر(ع) نیروی مخصوص تیپ فاطمیون از پدر و مادر این شهید بزرگوار تقدیر نمودند.
598   ۱۳۹۴/۰۳/۲۵ - ۱۳:۰۴    
با آغاز سپرده گذاری برای دریافت وام 80 میلیون تومانی از هفته گذشته، کنجکاوی هایی را نسبت به وضعیت بازار مسکن در سال آینده همزمان با ورود دریافت کنندگان این وام به بازار مسکن به وجود آورده است.
598   ۱۳۹۴/۰۳/۲۵ - ۱۲:۵۹    
در قسمتی از پیام تسلیت رئیس سازمان بسیج مستضعفین آمده است: عشق به امام خامنه ای و راه نورانی ولایت از این بسیجی خستگی ناپذیر، عنصری پیشتاز در عرصه های گوناگون جهاد ساخته بود
598   ۱۳۹۴/۰۳/۲۵ - ۱۲:۴۲    
به نظر می رسد برخی ادعاهای مقامات اجرایی درباره باخبری از جیب مردم چندان صادقانه نیست چه که اگر این چنین بود یک شبه قیمت بنزین و نان افزایش چشمگیر نمی یافت (اگر چه مدعی گران نشدن آنها می شوند!) ...
598   ۱۳۹۴/۰۳/۲۵ - ۱۲:۴۰    
صبح امروز تشییع پیکر مجاهد بصیر حجت الاسلام مهدی مطلبی در قم با حضور باشکوه مردم، طلاب و اساتید حوزه علمیه برگزار شد.
598   ۱۳۹۴/۰۳/۲۵ - ۱۲:۲۸    
رحمت و غفران الهی بر این برادر پایمرد غیوری که به ندای قلبش لبیک گفت و پا در این مسیر پر پیچ و خم و مخاطره گذاشت و جان عزیزش را هم در همین راه بگذارد و رفت.
598   ۱۳۹۴/۰۳/۲۵ - ۱۲:۲۵    
یک متخصص داخلی با بیان اینکه تجربه نشان می دهد افراد مبتلا به فشار خون بالا در زمان روزه داری با مشکل افزایش فشار مواجه می شوند، توصیه کرد: این افراد تا حد امکان از روزه گرفتن اجتناب کنند.
598   ۱۳۹۴/۰۳/۲۵ - ۱۲:۱۹    
تشریفاتی بودن کنفرانس مطبوعاتی رئیس جمهور غیر از رسانه های منتقدان، اعتراض روزنامه های حامی دولت را هم برانگیخت.
598   ۱۳۹۴/۰۳/۲۵ - ۱۲:۱۹    
مدیرعامل باشگاه ذوب آهن گفت: باعث افتخارم است در مجموعه ذوب آهن کار می کنم و حتی اگر 1000 تومان هم بودجه بدهند بر اساس آن برنامه ریزی و کار می کنم مگر آنکه دیگر مرا نخواهند.
598   ۱۳۹۴/۰۳/۲۵ - ۱۲:۱۶    
دبیر کمیته نقل وانتقالات باشگاه نفت مدعی شد، مسئولان باشگاه استقلال دوست ندارد، سرمربی جوان زردپوشان تهرانی به عضویت این تیم درآید.
598   ۱۳۹۴/۰۳/۲۵ - ۱۲:۱۳    
رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه گفت: اسنادی که تا به حال منتشر نشده منتشر شود تا متوجه شویم که چه دست هایی می خواستند در فتنه 88 به نظام آسیب بزنند.
598   ۱۳۹۴/۰۳/۲۵ - ۱۲:۱۳    
598   ۱۳۹۴/۰۳/۲۵ - ۱۲:۱۰    
پایگاه خبری المانیتور گزارش داد که سنای آمریکا اوایل هفته آینده متممهای لایجه دفاعی آمریکا در زمینه تمدید قانون تحریمهای ایران تا سال 2026 و همچنین تجهیز نظامی کردهای عراق را برسی می کند.
598   ۱۳۹۴/۰۳/۲۵ - ۱۲:۰۷    
رئیس ستاد انتخابات کشور از برگزاری انتخابات به صورت تمام الکترونیکی در بیش از 10 هزار و 500 شعب اخذ رای در کشور خبر داد.
598   ۱۳۹۴/۰۳/۲۵ - ۱۲:۰۷    
بسیج دانشجویی 30 دانشگاه تهران در بیانیه ای ضمن اعلام حمایت از گزاره برگ ملی، از عموم دانشجویان و امت انقلابی برای حضور در مراسم وداع با شهدا در دانشگاه تهران و امضای طومار حمایت از این گزاره برگ ...
598   ۱۳۹۴/۰۳/۲۵ - ۱۲:۰۵    
بررسی آمارهای بانک مرکزی از روند صعودی قیمت تمامی کالاها به غیر از گروه دخانیات در یکسال اخیر حکایت دارد.
598   ۱۳۹۴/۰۳/۲۵ - ۱۱:۵۶    
یک کارشناس سازمان هواشناسی از وزش باد و خیزش گردو خاک امشب در تهران خبر داد و گفت: برای منطقه زابل امروز و فردا توفان گردو خاک پیش بینی شده است.
598   ۱۳۹۴/۰۳/۲۵ - ۱۱:۲۶    
به گزارش پایگاه 598 به نقل از خبرگزاری بسیج، دکتر حسن حسن زاده فارغ التحصیل دانشگاه بوستون آمریکا در رشته پزشکی است که دو سال خدمت سربازی را در دوران دفاع مقدس در ارتش گذرانده و از سال 67 تا 93 یعنی ...
598   ۱۳۹۴/۰۳/۲۵ - ۱۱:۰۳    
پس از گذشت نزدیک به یک ماه از روزی که عبارت 175 غواص شهید خبری شد تا رسانه ها هر یک از ظن خود به آن بپردازند، فردا این شاهدان به صحنه می آیند تا ما سکوت کنیم و آن ها خود به باورهایشان شهادت دهند.
598   ۱۳۹۴/۰۳/۲۵ - ۱۱:۰۳    
دستیار ویژه رئیس جمهور گفت: جوانان مشکل عدم استطاعت مالی برای ازدواج دارند و دولت وظیفه دارد این مشکلات را برطرف کند و امیدوارم با لغو تحریم ها این مشکلات برطرف شود.
598   ۱۳۹۴/۰۳/۲۵ - ۱۰:۵۷    
به گزارش پایگاه 598، بازهم تاخیر، اینبار در پرداخت یارانه نقدی. مرحله سوم هدفمندسازی یارانه ها، دور از رسانه و در بی خبری، در حالی آغاز شده است که جزئیات آن نه در یک نشست خبری و نه حتی در یک اطلاعیه ...
598   ۱۳۹۴/۰۳/۲۵ - ۱۰:۳۹    
فرهاد مجیدی این بار عدد 4 را از روی دوچرخه خود به دوربینی که روی پشت بام خانه اش است نشان می دهد.
598   ۱۳۹۴/۰۳/۲۵ - ۰۹:۳۵    
همزمان با رفتن هیات انصارالله یمن به ژنو برای شرکت در مذاکرات صلح دولت مستعفی یمن نیز بر مشارکت هیات این دولت در این مذاکرات تاکید کرد.
598   ۱۳۹۴/۰۳/۲۵ - ۰۹:۲۹    
رئیس فراکسیون اصولگرایان مجلس گفت: استیضاح فانی را در حال حاضر مصلحت نمی دانم.
598   ۱۳۹۴/۰۳/۲۵ - ۱۰:۲۵    
فیفا 10 گل برتر مسی در 10 سال حضورش در تیم ملی فوتبال آرژانتین را به تصویر کشید.
598   ۱۳۹۴/۰۳/۲۵ - ۱۰:۲۵    
او درباره اینکه چطور می خواهد با این اتوبوس از ایران خارج شود می گوید: اصلا اجازه نمی دهند این اتوبوس از ایران خارج شود، چون آلودگی تولید می کند. این اتوبوس به شکل کلکسیون در ایران می ماند.
598   ۱۳۹۴/۰۳/۲۵ - ۱۰:۲۵    
بررسی های متعددی نشان داده که این روغن از گسترش سلول های سرطانی در ریه، روده، پروستات و معده جلوگیری می کند. همچنین ترکیب موجود در آن از آسیب رسیدن به مویرگ ها جلوگیری می کند.
598   ۱۳۹۴/۰۳/۲۵ - ۱۰:۲۲    
فوق ستاره آرژانتینی تیم فوتبال بارسلونا بار دیگر وفاداری خود را به این باشگاه اعلام کرد.
598   ۱۳۹۴/۰۳/۲۵ - ۱۰:۲۲    
رییس فدراسیون والیبال گفت: تیم ملی والیبال روند رو به رشدی دارد و کسب هفت امتیاز از بازی های خارج از خانه امیدواری به صعود را افزایش داد.
598   ۱۳۹۴/۰۳/۲۵ - ۱۰:۲۲    
مهاجم آلمانی تیم فوتبال آرسنال انگلیس در فهرست خرید تیم فوتبال گالاتاسرای ترکیه قرار گرفت.
598   ۱۳۹۴/۰۳/۲۵ - ۱۰:۲۲    
تصاویر نیم صفحه اول روزنامه های ورزشی دوشنبه 25 خرداد را مشاهده کنید.
598   ۱۳۹۴/۰۳/۲۵ - ۱۰:۱۹    
سرپرست تیم فوتبال ذوب آهن گفت: بدون شک گل محمدی سرمربی فعلی تیم ذوب آهن برای دیدن کمپ اردوی ذوب آهن به استانبول ترکیه رفته است.
598   ۱۳۹۴/۰۳/۲۵ - ۱۰:۱۹    
در حالی که دولت لیبی از کشته شدن فرمانده عملیات در جنبش المرابطون در منطقه شمال غرب آفریقا و یکی از رهبران القاعده در کشورهای مغرب اسلامی خبر داده ...
598   ۱۳۹۴/۰۳/۲۵ - ۱۰:۱۹    
تیم ملی والیبال ایران شب گذشته بعد از برگزاری دو مسابقه برابر روسیه کازان را به مقصد تهران ترک کرد.
598   ۱۳۹۴/۰۳/۲۵ - ۱۰:۱۳    
مدیرعامل اسبق پرسپولیس اعلام کرد: تاریخ پرسپولیس را مردم نوشته اند و نه کسانی که نام خدمتگذار مردم را در ورزش یدک می کشند و مردم را عملاً نه در تصمیماتشان و نه در کلام و گفتارشان می بینند.
598   ۱۳۹۴/۰۳/۲۵ - ۱۰:۰۷    
جانباز مشهور پرسپولیسی که در تمام بازی های این تیم و بازی های ملی خودش را به استادیوم می رساند، با انتشار تصویری مدعی شده که خیابانی استقلالی است.
598   ۱۳۹۴/۰۳/۲۵ - ۱۰:۰۷    
فرشاد عباسی، عکاس سایت فدراسیون والیبال که با تیم ملی به کازان سفر کرده بود، این سلفی را پس از برد 3 بر صفر دیشب مقابل روسیه گرفته است.
598   ۱۳۹۴/۰۳/۲۵ - ۱۰:۰۱    
تعویض ستاره گرانقیمت تیم فوتبال رئال مادرید برای سرمربی این تیم به قیمت اخراجش تمام شد.
598   ۱۳۹۴/۰۳/۲۵ - ۰۹:۵۷    
مسوولان وزارت راه و شهرسازی با رونمایی از ارزان ترین وام مسکن ، شرایط استفاده از سری دوم تسهیلات جدید را که صرفا برای سمت عرضه، آن هم از نوع ساخت وسازهای مصرفی طراحی شده اعلام کردند.
598   ۱۳۹۴/۰۳/۲۵ - ۰۹:۵۷    
سرمربی فصل گذشته نفت تهران در صورت قطعی شدن پیوستنش به استقلال 4 شاگرد سابق خود را آبی پوش می کند.
598   ۱۳۹۴/۰۳/۲۵ - ۰۹:۵۷    
بر اساس مذاکرات صورت گرفته در وزارت ورزش، در صورتی که هر کدام از گزینه های اسپانسرینگ پیروز باشند، پروین در سمتی که اعلام خواهد شد در باشگاه پرسپولیس فعال و باز خواهد گشت.
598   ۱۳۹۴/۰۳/۲۵ - ۰۹:۵۷    
مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی گفت: ما در انتظار ارسال پیش قرارداد تونی هستیم.
598   ۱۳۹۴/۰۳/۲۵ - ۰۹:۵۷    
شماره 6 تیم ملی والیبال ایران اعلام کرد: دلخورم از اونایی که انگار منتظرن که تیم ببازه و شروع به بدگویی کنن.
598   ۱۳۹۴/۰۳/۲۵ - ۰۹:۵۷    
از کودکی با فرهنگ جهاد و مقاومت در دستگاه اهل بیت بزرگ شده است و خانواده اش می گویند مهدی هر چه دارد از هیات و روضه دارد ...
598   ۱۳۹۴/۰۳/۲۵ - ۰۹:۵۷    
سرمربی کروات پرسپولیس خواهان به خدمت گرفتن کاپیتان سابق فولاد خوزستان که فصل پیش را مصدوم بود، شده است.
598   ۱۳۹۴/۰۳/۲۵ - ۰۹:۵۷    
در بازی والیبال ایران مقابل روسیه یکی از طرفداران لباس روسیه پوشیده بود،صورتش پرچم این کشور بود و در اقدامی جالب پرچم ایران را هم دور بدنش پیچیده بود.
598   ۱۳۹۴/۰۳/۲۵ - ۰۹:۳۵    
قیمت خودروهای وارداتی در هفته جاری تغییر خاصی نسبت به نرخ این محصولات در هفته گذشته نداشته است.
598   ۱۳۹۴/۰۳/۲۵ - ۰۹:۳۲    
به گزارش پایگاه 598 به نقل از ایران، پرونده نیمه تمام قربانی اسیدپاشی هووی کینه توز پس از یک دهه همچنان در ابتدای راه مانده است. ...
598   ۱۳۹۴/۰۳/۲۵ - ۰۹:۱۸    
رئیس اتحادیه میوه و سبزی گفت: در روزهای آینده با آمدن هنداونه منطقه شامارون به تهران قیمت این محصول به کمتر از هزار تومان می رسد.
598   ۱۳۹۴/۰۳/۲۵ - ۰۹:۱۸    
ضرغامی معتقد است خندوانه به دلیل تثبیت زمان پخش و استمرار آن، حضور مردم در استودیو، استفاده از میهمانان مناسب و متنوع، خلق شخصیت های کمیک، ریتم خوب و از همه مهمتر اجرای حرفه ای ...
598   ۱۳۹۴/۰۳/۲۵ - ۰۹:۱۸    
رییس ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت کشور با تاکید بر اینکه برنامه ای برای حذف کارت های سوخت در کشور وجود ندارد ...
598   ۱۳۹۴/۰۳/۲۵ - ۰۹:۱۸    
در فضیلت و خواص سوره احقاف از حضرت محمد صلی الله علیه و آله وسلم روایت شده: هر کس سوره احقاف را قرائت نماید به تعداد تمامی ریگ های موجود در دنیا به او ده حسنه داده می شود و ده گناه از او پاک می شود و ...
598   ۱۳۹۴/۰۳/۲۵ - ۰۹:۱۸    
تیم کشتی ساحلی بزرگسالان کشورمان که با چهار نماینده در رقابتهای ساحلی قهرمانی جهان شرکت کرده بود با کسب سه مدال طلا و یک برنز به عنوان قهرمانی دست یافت.
598   ۱۳۹۴/۰۳/۲۵ - ۰۹:۱۸    
در حال حاضر افراد 15 سال به بالا با توجه به اینکه شناسنامه هایشان عکس دار است تا 18 سالگی نیاز چندانی به کارت ملی ندارند به همین دلیل هدف و اولویت ما برای صدور کارت هوشمند ملی ...
598   ۱۳۹۴/۰۳/۲۵ - ۰۹:۰۴    
نتایج این تحقیق نشان داد که خطر مرگ به علت بیماری های سرطان ، مرض قند ، بیماری های تنفسی و اختلالات عصبی درمیان مصرف کنندگان گردو کاهش یافته است.
598   ۱۳۹۴/۰۳/۲۵ - ۰۸:۴۷    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: شخص رئیس جمهور و دولت تدبیر و امید به شدت با گرانی مخالف هستند.
598   ۱۳۹۴/۰۳/۲۵ - ۰۸:۴۴    
در حالی که مقامات رسمی کشور بارها بطور آشکار و سربسته دبه کردن آمریکایی ها نسبت به توافقات پیشین را عامل کندی روند مذاکرات عنوان کرده اند ...
598   ۱۳۹۴/۰۳/۲۵ - ۰۸:۳۶    
ذکر روز دوشنبه: یا قاضی الحاجا ت (100 مرتبه)
598   ۱۳۹۴/۰۳/۲۵ - ۰۲:۱۴    
بازی والیبال ایران مقابل روسیه یک تماشاگر ویژه داشت.تماشاگری که طرفدار هر دو تیم بود.
598   ۱۳۹۴/۰۳/۲۵ - ۰۲:۱۴    
تیم های فوتبال اسپانیا، سوئد و انگلیس موفق شدند در مقدماتی راه یابی به جام ملت های اروپا 2016 مقابل حریفان خود پیروز شوند.
  • ۱