پنجشنبه ۰۷ تیرساعت ۰۸:۰۸Jun 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای 9صبح 5 اسفند 1396 - 9sobh.ir

9صبح 29 اسفند 1394 9صبح 30 اسفند 1395 9صبح 31 فروردین 1396 9صبح 31 اردیبهشت 1396 9صبح 31 خرداد 1396 9صبح 31 تیر 1396 9صبح 31 مرداد 1396 9صبح 1 شهریور 1396 9صبح 30 مهر 1396 9صبح 30 آبان 1396 9صبح 30 آذر 1396 9صبح 30 دی 1396 9صبح 30 بهمن 1396 9صبح 1 اسفند 1396 9صبح 2 اسفند 1396 9صبح 3 اسفند 1396 9صبح 4 اسفند 1396 9صبح 5 اسفند 1396 9صبح 6 اسفند 1396 9صبح 7 اسفند 1396 9صبح 8 اسفند 1396 9صبح 9 اسفند 1396 9صبح 11 اسفند 1396 9صبح 12 اسفند 1396 9صبح 13 اسفند 1396 9صبح 14 اسفند 1396 9صبح 15 اسفند 1396 9صبح 16 اسفند 1396 9صبح 17 اسفند 1396 9صبح 18 اسفند 1396 9صبح 19 اسفند 1396 9صبح 20 اسفند 1396 9صبح 21 اسفند 1396 9صبح 22 اسفند 1396 9صبح 23 اسفند 1396 9صبح 24 اسفند 1396 9صبح 25 اسفند 1396 9صبح 26 اسفند 1396 9صبح 27 اسفند 1396 9صبح 28 اسفند 1396 
9صبح   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۹:۳۴    
آژانس مرزی اتحادیه اروپا هشدار داد که با شکست داعش در عراق و سوریه و کشته شدن تعداد زیادی از اعضای آن اکنون بیش از یک هزار زن به همراه تعداد زیادی کودک در حال بازگشت به اروپا هستند.
9صبح   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۲۰:۰۹    
عروس و داماد هندی که پس از پایان جشن ازدواج راهی خانه بخت شده بودند هنگام بازکردن هدایا نمی دانستند چه سرنوشت شومی در انتظارشان است.
9صبح   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۰۸:۱۲    
پلیس راه کشور از مسدود شدن محور کندوان به دلیل بارش برف و کاهش دید افقی خبر داد.
9صبح   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۰۸:۱۲    
کویت پیشنهادی 100 میلیون دلاری برای خرید قایق های گشتی تندرو به آمریکا ارائه داده که این درخواست مورد موافقت دولت این کشور قرار گرفته است.
9صبح   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۰۸:۱۲    
جلسه شورای عالی آب عصر امروز به ریاست معاون اول رییس جمهور و با موضوع ریزگردهای استان خوزستان برگزار شد.
9صبح   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۰۸:۰۷    
پنج شنبه و جمعه گذشته، برنامه سینما چهار سیما به بهانه نمایش یک فیلم، از سریال استعماری تولید شده در تلویزیون طاغوت تعریف و تمجید کرد!
9صبح   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۰۷:۵۷    
چهارمین جشنواره سالانه بانک محبوب من با برگزیده شدن بانک ملی ایران پایان یافت.
9صبح   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۰۷:۵۷    
عضو هیات مدیره بانک ملی ایران با تاکید بر اینکه تنها راه نجات بانک ها افزایش درآمدزایی است، گفت: افزایش درآمدهای مشاع و غیرمشاعی باید امروز بیش از پیش مورد توجه باشد و در این زمینه نیز هر باجه باید ...
9صبح   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۰۷:۵۷    
عضو هیات مدیره بانک ملی ایران ضمن ارزیابی کلی از وضعیت دارایی ها و املاک ملکی و تملیکی این بانک، دارایی های مولد بانک را موتور محرکه بانک عنوان کرد.
9صبح   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۰۷:۵۷    
مدیرعامل بانک ملی ایران گفت: حدود یک پنجم گواهی های سپرده های 20 درصدی که با مجوز بانک مرکزی منتشر شده در بانک ملی ایران جذب شده است بدون اینکه تبلیغاتی داشته باشیم و این نشان می دهد اعتماد مردم به ...
9صبح   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۲۲:۵۲    
رییس سازمان برنامه و بودجه خبر داد کارکنان دولت حداکثر تا نوزدهم اسفندماه حقوق می گیرند.
9صبح   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۲۲:۴۷    
مدیرکل دفتر بررسی سوانح سازمان هواپیمایی کشوری زمان سقوط هواپیمای ATR72 آسمان را بین ساعت 9:30 تا 9:34 دقیقه عنوان کرد و گفت: گرفتن چگ سفید امضا و اجبار خلبان به پرواز را تأیید نمی کنم.
9صبح   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۲۲:۴۲    
زلزله 4.4 ریشتری دقایقی پیش سومار را به لرزه درآورد.
9صبح   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۲۲:۳۲    
محمد حسینی، عضو کمیسیون بودجه مجلس شورای اسلامی درخصوص قانون همسان سازی حقوق بازنشستگان از اختصاص دوهزار میلیارد تومان در بودجه 97 خبر داد.
9صبح   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۲۲:۲۷    
نماینده دائم آمریکا در سازمان ملل در سخنانی گفت امروز با رای گیری در شورای امنیت درباره سوریه خواهیم دید که آیا روسیه وجدان دارد یا نه.
9صبح   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۲۲:۱۷    
مدیرعامل شرکت ملی نفتکش گفت: تاکنون هیچ اطلاعات جدیدی در خصوص حادثه نفتکش سانچی از طریق کارشناسان کمیته چهارجانبه شامل کشورهای چین، پاناما، ایران و بنگلادش به شرکت ملی نفتکش ارسال نشده است.
9صبح   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۲۲:۰۷    
دادستان تهران گفت: بعضا مشاهده می شود رستوران غیرمجاز را تعطیل کرده ایم اما چند روز بعد با اخذ حکم از دیوان عدالت اداری یا طریق دیگر رفع پلمب شده است.
9صبح   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۲۱:۵۷    
سه متهمی که مدتی قبل یک خودروی بنز را به سرقت برده و از راننده آن زورگیری کرده بودند، پیش از ظهر امروز به دادسرای ناحیه 34 تهران منتقل شدند.
9صبح   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۲۱:۵۷    
ارتش ترکیه شهر عفرین سوریه و اطراف آن را به شدت زیر بمباران قرار داده است.
9صبح   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۲۱:۴۲    
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تاکید کرد: معماری نظام ما به گونه ای است که به هیچ بن بستی گرفتار نمی شود.
9صبح   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۲۱:۲۷    
دو خواهرنوجوان روس، همزمان با انتشار ویدئویی از خود، برفراز ساختمانی 10 طبقه رفته و تحت تأثیربازی نهنگ آبی درسقوطی آزاد به زندگی خود پایان دادند.
9صبح   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۲۱:۱۷    
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشور فرود اضطراری هواپیمای حامل وزیر راه را تکذیب کرد.
9صبح   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۲۱:۰۷    
مدیرکل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور با بیان اینکه سامانه بارشی فعالی که در روزهای گذشته وارد کشورمان شده تا روز دوشنبه در بخش های غربی، مرکزی و شرق باقی می ماند ...
9صبح   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۲۱:۰۲    
دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین گفت: مقامات قضایی گفته اند که برای برخورد با احمدی نژاد آمادگی وجود دارد و به اندازه کافی هم جرم مرتکب شده است ولی شرایط برخورد باید فراهم شود.
9صبح   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۲۰:۵۷    
دستیار ویژه رییس جمهوری درامورحقوق شهروندی ضمن جعلی عنوان کردن صفحه منتسب به خود درشبکه توئیتر، طراحان این سناریو را به رعایت اخلاق شهروندی و اخلاق حرفه ای در فضای مجازی فراخواند.
9صبح   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۲۰:۳۷    
پرسپولیس با شکست استقلال خوزستان فقط یک قدم دیگر تا قهرمانی در لیگ برتر فاصله دارد.
9صبح   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۲۰:۲۲    
به جای استفاده از واژه دراویش، از واژه دواعیش استفاده کنیم.
9صبح   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۲۰:۱۷    
قهرمان مسابقات پرورش اندام از سوی ماموران قلابی به قتل رسید.
9صبح   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۲۰:۰۷    
جسد کودک 3 ساله ای اهل هارونی بحش لاران شهرستان شهرکرد در استان چهارمحال و بختیاری که 20 روز قبل پس از خروج از منزل ناپدید شده بود، امروز شنبه پیدا شد.
9صبح   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۲۰:۰۲    
دبیرکل حزب الله لبنان در چهلمین سالگرد تأسیس حوزه علمیه امام منتظر(عج) سخنرانی کرد.
9صبح   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۹:۵۷    
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، گفت: گزارش آژانس انرژی اتمی خط بطلانی بر ادعاهای غیرواقعی و سیاسی آمریکا علیه ایران کشید.
9صبح   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۹:۴۲    
مرکز اطلاع رسانی پلیس پایتخت به خانم های راننده هشدار داد.
9صبح   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۹:۳۷    
اعتمادآنلاین نوشت: یک فعال سیاسی با بیان اینکه مدارا با احمدی نژاد اشتباه است و باید مثل همه طبق قانون با او برخورد شود، گفت: هرکسی جای احمدی نژاد بود و اینگونه نامه می نوشت، الان وضعیت دیگری داشت ...
9صبح   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۹:۱۷    
شهردار تهران با تقدیر از عملکرد دستگاه های مختلف در حوادث یک سال گذشته پایتخت اظهار کرد: حادثه حریق در ساختمان وزارت نیرو می توانست همچون پلاسکو به یک فاجعه ملی تبدیل شود.
9صبح   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۹:۱۲    
معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران در نشست عدالت اجتماعی که در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد، آخرین آمار از آسیب های اجتماعی در پایتخت را اعلام کرد.
9صبح   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۹:۰۷    
وزیر ارتباطات از دریافت گزارشی مبنی بر دزدی آشکار برخی سایت های اینترنتی و استفاده از CPU سیستم کاربران برای ارزکاوی مجازی خبر داد.
9صبح   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۸:۴۷    
نماینده آمریکا در سازمان ملل متحد در یک سخنرانی در دانشگاه شیکاگو مدعی شد که توافق هسته ای ایران و گروه 1+5 بر اساس روایتی نادرست بنا شده است.
9صبح   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۸:۳۷    
وزیر خارجه ایران بار دیگر تاکید کرد که برنامه موشکی کشور قابل مذاکره نیست و افزود: ما هیچ مشکلی برای مذاکره با کشورهای همسایه نداریم، بلکه آنها آمادگی ندارند.
9صبح   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۸:۳۲    
رئیس پیشین رسانه ملی گفت: در دوره های اخیر، اصلاح طلبان خیلی بهتر از اصول گرایان مهندسی کردند. عاقلانه، مسئولانه و با تدبیر!
9صبح   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۸:۲۲    
تیم فوتبال استقلال در هفته بیست و چهارم لیگ برتر موفق شد با برتری خارج از خانه برابر فولاد سه امتیاز ارزشمند را کسب کند اما این برد یک قربانی از آبی ها گرفت.
9صبح   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۸:۱۷    
رادار صرفا یک وسیله است که فاصله بین پروازها در آسمان حفظ شود از این رو زمانی که رادار نداشته باشیم هدایت هوایی تعطیل نمی شود.
9صبح   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۸:۱۲    
مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: از ظهر دوشنبه (7 اسفندماه) سامانه بارشی جدیدی مجددا از سمت شمال غرب و غرب وارد کشور و سبب بارش باران و در برخی نقاط رعد و برق ...
9صبح   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۸:۰۲    
روز گذشته بیش از 140 وب سایت داخلی هک شدند که همگی برروی یک میزبان اشتراکی قرار داشته و دسترسی برقرار شده بصورت محدود و تنها شامل بارگزاری یک فایل متنی بوده است
9صبح   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۷:۵۲    
صادق زیباکلام نوشت: هرقدر که پرده های بیشتری از انتخابات سال 88 فرو می افتد معلوم می شود که در جریان آن انتخابات"مهندسی" یا دخل و تصرف هایی صورت گرفته بوده است.
9صبح   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۷:۴۷    
معاون اجرایی دولت دهم گفت: قرار شد برای دفاعیات آخر لایحه ارائه بدهیم و ظرف چند روز آینده آن را به دادگاه ارائه دهیم.
9صبح   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۷:۳۷    
به دنبال ضرب و شتم یک پزشک در اصفهان از سوی خانواده یکی از بیماران فوت شده؛ یک پزشک در بیمارستان امام خمینی(ره) بناب مورد ضرب و شتم قرار گرفت.
9صبح   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۷:۳۲    
رئیس سازمان امور شهرداری ها و دهیاری های کشور گفت: طرح زوج و فرد در سال آینده بدون هیچ تغییری و مانند امسال اجرا خواهد شد.
9صبح   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۷:۲۲    
رییس دفتر رییس دولت دهم پیش از حضور در دادسرا با بیان اینکه از هر نوع محکومیتی استقبال می کنم، گفت: به هیچ وجه نه نگرانیم و نه می ترسیم ...
9صبح   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۷:۱۷    
نایب رییس مجلس شورای اسلامی با طرح این سوال که آیا اظهارات احمدی نژاد به معنی تهدید قوه قضائیه برای افشای حقایق است؟ خطاب به وی گفت ...
9صبح   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۷:۱۲    
رئیس جمهور گفت: علم به نوع تفکر و ایدوئولوژی وصل نمی شود. در کشور جناح بندی داریم اما نمی توانیم بگوییم علم ریاضی اصوگرایان و علم ریاضی اصلاح طلبان. علم مرز نمی شناسد
9صبح   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۷:۰۷    
سخنگوی دولت در پاسخ به سوالی درباره اعتراضات دی ماه 96 گفت: ما باید حرفهای فرزندانمان را بشنویم، حتی اگر در پاره ای از موارد برای استیفای حقوقشان صدایشان را هم بلند کرده باشند.
9صبح   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۷:۰۷    
رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام به حوادث خیابان پاسداران واکنش نشان داد.
9صبح   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۷:۰۲    
دادستان عمومی و انقلاب تهران گفت: متهمان آشوب های اخیر در منطقه پاسداران تعیین تکلیف شدند.
9صبح   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۰۷:۴۹    
رئیس ستاد ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری 2016 آمریکا متهم به توطئه علیه ایالات متحده شد و یک عضو ارشد دیگر این ستاد نیز اتهام توطئه را پذیرفت.
9صبح   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۰۷:۴۹    
اینکه در دومین هفته دیماه یکباره به صورت زنجیره ای در ده ها شهر کوچک و بزرگ اغتشاش می شود، نباید امر کوچکی تلقی شود ...
9صبح   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۰۷:۴۴    
دزد لاغراندام معروف به مرد عنکبوتی که با پوشیدن لباس های اندامی به سرعت از روی دیوار ویلاها بالا می رفت و چند بار نیز از چنگ پلیس گریخته بود ...
9صبح   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۰۷:۴۴    
با سابقه 55 درصد جانبازی و 1076 روز اسارت و عنوان اولین آزاده شهر یزد، می توانستیم با خودش صحبت کنیم، اگر زودتر پیدایش می کردیم.
9صبح   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۰۷:۳۹    
ینس ستولتنبرگ دبیر کل ناتو در حاشیه همایش امنیتی مونیخ با سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه ملاقات داشت.
9صبح   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۰۷:۳۹    
روزنامه جام جم جدول زیر را در گزارشی که از بازار خرده فروشی مواد در تهران منتشرکرده،چاپ کرده است.
9صبح   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۰۷:۳۹    
زن جوانی که ریشه بدبختی هایش را ماجرای دوستی خیابانی در دوران نوجوانی ذکر می کرد با حضور در یکی از کلانتری های مشهد ،وقایع زندگی اش را بیان کرد.
9صبح   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۰۷:۳۴    
علی رغم انتشار اخباری مبنی بر احتمال زنده بودن تنی چند از مسافران در حادثه هواپیمای تهران - یاسوج چند ساعت پس از سقوط ...
9صبح   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۰۷:۳۴    
نیروی انتظامی توضیحاتی را درباره برخی شایعات مطرح شده پیرامون افراد بازداشت شده در وقایع خیابان پاسداران ارائه کرد.
9صبح   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۰۷:۳۴    
غیبت غیرمنتظره فروشنده های ملکی در میز مذاکره که طی هفته های اخیر شیوع پیدا کرده است، ریشه یابی شد.
9صبح   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۰۷:۳۴    
مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی در بیان خاطرات خود از سال 66، به ماجرای تشکیل مجمع تشخیص مصلحت نظام اشاره می کند و از ناراحتی شورای نگهبان برای کم شدن قدرتش می گوید.
9صبح   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۰۷:۲۹    
نامه ای که هفته گذشته خطاب به مقامات عالی نظام از سوی رییس سابق دولت نوشته شده همه را متعجب کرد. این شیوه همیشگی وی بوده و هست که با کارهای غیرمنتظره توجهات را به سوی خود جلب کند و هدف نیز همین جلب ...
9صبح   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۰۷:۲۹    
روزنامه اعتماد با عبدالله رمضان زاده سخنگوی دولت اصلاحات گفت وگو کرده است.