پنجشنبه ۳۱ خردادساعت ۰۹:۲۳Jun 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای 9صبح 9 اسفند 1396 - 9sobh.ir

9صبح 29 اسفند 1394 9صبح 30 اسفند 1395 9صبح 31 فروردین 1396 9صبح 31 اردیبهشت 1396 9صبح 31 خرداد 1396 9صبح 31 تیر 1396 9صبح 31 مرداد 1396 9صبح 1 شهریور 1396 9صبح 30 مهر 1396 9صبح 30 آبان 1396 9صبح 30 آذر 1396 9صبح 30 دی 1396 9صبح 30 بهمن 1396 9صبح 1 اسفند 1396 9صبح 2 اسفند 1396 9صبح 3 اسفند 1396 9صبح 4 اسفند 1396 9صبح 5 اسفند 1396 9صبح 6 اسفند 1396 9صبح 7 اسفند 1396 9صبح 8 اسفند 1396 9صبح 9 اسفند 1396 9صبح 11 اسفند 1396 9صبح 12 اسفند 1396 9صبح 13 اسفند 1396 9صبح 14 اسفند 1396 9صبح 15 اسفند 1396 9صبح 16 اسفند 1396 9صبح 17 اسفند 1396 9صبح 18 اسفند 1396 9صبح 19 اسفند 1396 9صبح 20 اسفند 1396 9صبح 21 اسفند 1396 9صبح 22 اسفند 1396 9صبح 23 اسفند 1396 9صبح 24 اسفند 1396 9صبح 25 اسفند 1396 9صبح 26 اسفند 1396 9صبح 27 اسفند 1396 9صبح 28 اسفند 1396 
9صبح   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۲۱:۵۹    
علی افراشته گفت: هم اکنون دو میلیون و 800 هزار معتاد به موادمخدر و 5 میلیون معتاد به مصرف مشروبات الکلی در کشور وجود دارد.
9صبح   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۰:۲۵    
با حضور غلامرضا پناهی عضو هیات مدیره بانک ملی ایران، مراسم معارفه لیلا صدر رییس جدید و تودیع سعید کاشانی رییس سابق اداره کل ضمانتنامه های ارزی این بانک برگزار شد.
9صبح   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۰:۲۵    
عضو هیات مدیره بانک ملی ایران بر لزوم رعایت حقوق مشتریان و کسب رضایت حداکثری آنها در واحدهای بانک تاکید کرد.
9صبح   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۰:۲۰    
در هشت روز نخست آغاز عرضه اوراق گواهی سپرده 20 درصدی، 270 هزار و 724 فقره از این اوراق در واحدهای بانک ملی ایران فروخته شده است.
9صبح   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۰:۲۰    
غلامرضا پناهی عضو هیات مدیره و معاون امور ارزی و بین الملل بانک ملی ایران با لوئیس کاسادو مدیر عامل و مانوئل گریجوتا مدیر تجاری ارس بانک اسپانیا دیدار و گفت وگو کرد.
9صبح   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۰:۲۰    
اداره امور شعب بانک ملی ایران در استان مازندران در اولین نمایشگاه بین المللی بازرگانی ایران، کشورهای حاشیه دریای خزر و اتحادیه اروپا (با اولویت سرمایه گذاری خارجی) شرکت کرد.
9صبح   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۲۲:۵۰    
نمایندگان فرانسه و انگلیس در نشست شورای امنیت برای بررسی اوضاع در غوطه شرقی سیاست های خصمانه آمریکا درباره سوریه را تکرار کردند.
9صبح   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۲۲:۴۵    
رئیس پلیس پایتخت ابراز امیدواری کرد: با هماهنگی با دستگاه قضایی برای التیام خانواده های شهدای جنایت خیابان پاسداران عامل این جنایت تا پیش از پایان سال به دار مجازات آویخته شود.
9صبح   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۲۲:۳۵    
رسانه های آمریکایی از یک حادثه تیراندازی در یکی از شهرهای شمال ایالت جورجیای آمریکا خبر دادند.
9صبح   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۲۲:۲۵    
مدیر ارتباطات استراتژیک کاخ سفید اذعان کرد در برخی شرایط، دروغ های مصلحتی می گوید!
9صبح   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۲۲:۲۰    
یک منبع دولتی در عربستان اعلام کرد ولیعهد سعودی قصد دارد به زودی سفر کوتاهی به آمریکا داشته باشد.
9صبح   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۲۲:۱۵    
وینفرد شفر بازیکنان خودش برای دربی 86 را مشخص کرد.
9صبح   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۲۲:۱۰    
سردار غلامحسین غیب پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین در 25 دوره مسابقات سراسری قرآن کریم بسیج در سالن 5 آذر گفت: بدون شک یکی از برکات انقلاب اسلامی رجوع به قرآن کریم معجزه پیامبر اکرم (ص) بود.
9صبح   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۲۲:۰۰    
رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: بیشترین تلفات جاده ای بهمن ماه بین ساعت 16 تا 20 رخ داده است.
9صبح   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۲۱:۵۵    
اولین محموله از جنگنده های F-35 ترکیه در طول 12 ماه آینده توسط آمریکا به این کشور تحویل می شوند.
9صبح   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۲۱:۴۵    
سه تن از برندگان جایزه صلح نوبل به رهبر میانمار درباره پایان نیافتن نسل کشی مسلمانان روهینگیایی هشدار دادند.
9صبح   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۲۱:۲۰    
حسینی وکیل حمید بقایی از ممنوع الخروجی احمدی نژاد و بقایی اظهار بی اطلاعی کرد و گفت: این موضوع به شخص ابلاغ نمی شود به همین دلیل من از آن اطلاع ندارم.
9صبح   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۲۱:۱۰    
سخنگوی وزارت خارجه قطر در واکنش به مواضع 4 کشور تحریم کننده این کشور گفت: دوحه سیاست های خود را ترسیم کرده و بازگشتی در کار نخواهد بود.
9صبح   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۲۱:۰۵    
معاون اول رئیس جمهوری با بیان اینکه باید قانون حاکمیت پیدا کند و هیچ کس نباید خود را بالاتر از قانون بداند گفت: برخی از قوانین اصلی و مادر کشور متعلق به هشتاد - نود سال قبل است ...
9صبح   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۲۰:۵۰    
آیت الله جوادی آملی گفت: مبارزه با اراجیف منتشر شده در این فضا [فضای مجازی] بسیار مشکل است و نیازمند یک راه حلی است و ما با چنین دشمنی روبرو هستیم.
9صبح   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۲۰:۵۰    
خبرگزاری فرانسه گزارش داد: کمیته نوبل نروژ روز چهارشنبه اعلام کرد که نامزدی دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا برای احراز جایزه صلح نوبل، ساختگی است.
9صبح   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۲۰:۳۰    
رئیس جمهور با اشاره به نقش مهم بندر شهید رجایی در اقتصاد ایران گفت: این بندر، بندری مهم و راهبردی برای کشور و نقش آن، نقشی ملی است.
9صبح   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۲۰:۲۰    
نخست وزیر لبنان که به عربستان سفر کرده است با پادشاه این کشور دیدار کرد، این اولین سفر الحریری به عربستان بعد از ماجرای استعفای جنجالی او در نوامبر 2017 است.
9صبح   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۲۰:۱۵    
عربستان ، امارات ، بحرین و مصر با صدور بیانیه ای قطر را به شعله ور کردن آتش تنش میان اعضای شورای همکاری خلیج فارس متهم کردند.
9صبح   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۲۰:۰۵    
تولیت آستان قدس رضوی گفت: متأسفانه جریان انقلابی در حوزه رسانه های مکتوب با مشکلاتی در کشور مواجه بوده، اما در فضای مجازی احساس می شود دست تفوق و برتری به دست رسانه های دیجیتال جبهه انقلاب اسلامی است
9صبح   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۹:۵۵    
وزارت دفاع آلمان اعلام کرد: پس از آن که شرکت های نفتی به دلیل ترس از تحریم های آمریکا از سوخت رسانی به هواپیمای حامل وزیر امور خارجه ایران در فرودگاه مونیخ سر باز زدند ...
9صبح   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۹:۵۰    
بهرام قاسمی سخنگوی وزارت امور خارجه نسبت به خبر بروز مشکل در سوخت رسانی به هواپیمای حامل وزیر خارجه در مونیخ واکنش نشان داد.
9صبح   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۹:۳۵    
معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان در واکنش به استعفای رسول خادم بیان کرد: ما این خبر را از طریق رسانه ها شنیده ایم و قطعا با استعفای خادم مخالف هستیم.
9صبح   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۹:۳۰    
دو دختر جوان عصر امروز (چهارشنبه) خود را از پل کابلی تبریز به پایین انداختند.
9صبح   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۹:۲۵    
رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: اگر کشورهای همسایه و رقبای ما احساس کنند که قوی هستند و قدرتی فراتر از ما بدست آورده اند و یا به هر دلیلی احساس کنند که ما در داخل کشور ضعیف شده ایم و سیگنال هایی ...
9صبح   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۹:۲۰    
نایب رییس مجلس، تصمیمات نشست امروز نمایندگان سران سه قوه درباره تعاونی ولیعصر(عج) را تشریح کرد.
9صبح   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۹:۱۵    
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در مصاحبه با شبکه اسکای نیوز عربی مدعی شده که این کشور و متحدان اروپایی اش درباره آنچه خطر ایران خواند دیدگاه مشترکی دارند.
9صبح   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۸:۵۰    
نائب رییس کمیسیون حقوقی-قضایی مجلس می گوید: از آقای کدخدایی به عنوان یک حقوقدان و فرد متدین خواهش دارم که حالا که بخش کوچکی از مسایل سال 88 و اقدامات آقای احمدی نژاد در انتخابات آن سال را بیان کرده ...
9صبح   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۸:۴۵    
در حالی که تیم ملی کشتی آزاد ایران فردا (پنجشنبه) عازم رقابت های قهرمانی آسیاست رسول خادم پس از استعفا از ریاست فدراسیون، تیم ملی را هم در مسابقات آسیایی قرقیزستان همراهی نخواهد کرد.
9صبح   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۸:۴۰    
وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی از واگذاری سبد غذایی در هفته آینده به 11 میلیون خانوار ایرانی خبر داد.
9صبح   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۸:۳۵    
مشاور امور بین الملل رهبر انقلاب گفت: کاری که روسیه در وتوی این قطعنامه کرده نشان از روابط رو به رشد و راهبردی دو طرف دارد.
9صبح   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۸:۲۴    
حسین افضلی اظهار داشت: یکی از این موضوع ها در مورد عمر هواپیما است که اعلام شده تکتولوژی یا عمر این هواپیما به 70 سال پیش بر می گردد ...
9صبح   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۸:۱۹    
تیراندازی در میدان آزادی تهران درحالی خبرساز شده که چنین اتفاقی امروز در این محدوده رخ نداده و ماجرا مربوط به روز گذشته و دستگیری سه برادر سارق در محدوده شهرک آپادانا است.
9صبح   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۸:۰۹    
آیت الله محمد یزدی رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم اواخر بهمن ماه از ارسال نامه این نهاد عالی حوزوی به رییس جمهور و تذکر درباره مشکلات کشور و ضرورت رسیدگی به آ ن ها خبر داد.
9صبح   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۷:۵۹    
سخنگوی دانشگاه آزاد اسلامی خبر استعفای فرهاد رهبر از ریاست این دانشگاه را تکذیب کرد.
9صبح   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۷:۵۴    
معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور با تاکید بر ایجاد گفتگوی ملی و شنیده شدن مطالبات نسل جوان درمورد حجاب گفت ...
9صبح   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۷:۳۴    
دادستان کل کشور گفت: حقوق افراد و کرامت انسانی مراجعان، متهمان حتی محکومان باید حفظ شود و اگر انجام نشود تخلف انتظامی محسوب شده و قابل تعقیب است.
9صبح   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۷:۳۴    
دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی ایران با بیان اینکه مذاکره ملی فقط میان جناح ها نیست، گفت: به دلیل نوع مشکلات و گستردگی فضای رسانه ای، باید در کل جامعه ...
9صبح   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۷:۲۹    
آمریکا و سه متحد اروپایی اش در بیانیه ای مشترک با تکرار ادعاهای واهی خود مبنی بر این که ایران موشک های شلیک شده به عربستان را در اختیار حوثی ها قرار داده است، ایران را محکوم کردند.
9صبح   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۷:۱۹    
وی افزود: خادم به عنوان یک قهرمان جهان و المپیک نمی توانست دائما دروغ بگوید و هزار دوز و کلک بزند تا کشتی گیرش محروم نشود ...
9صبح   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۷:۱۹    
ریاست دانشگاه آزاد اسلامی مدتی است که درخواست استعفای خود را به هیأت امنای این دانشگاه ارائه داده است.
9صبح   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۷:۱۴    
سریع القلم بیان کرد: یکی از وظایف مهم ما این بوده که باور خود را نسبت به نظام بین الملل و مفهوم حکمرانی تغییر دهیم و این مفهوم کاملا غیر سیاسی و در راستای توسعه بوده است.
9صبح   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۷:۰۹    
رییس اقشار اجتماعی سازمان تبلیغات اسلامی با بیان اینکه مبلغان و مداحان خانمی که خارج از سازمان تبلیغات کار می کنند ...
9صبح   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۷:۰۹    
در پی روند اخراج اساتید مطرح از دانشگاه آزاد اسلامی گودرز افتخار جهرمی استاد سرشناس حقوق نیز خبر از اخراج خود از واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی داد.
9صبح   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۷:۰۴    
فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: امروز هوانیروز جمهوری اسلامی ایران متعلق به دنیای اسلام است و خوشبختانه هوانیروز قدرتمندترین ناوگان بالگردی خاورمیانه است.
9صبح   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۷:۰۴    
وزیر امور خارجه، از تمایل کشورهای اروپایی برای برقراری روابط بانکی با ایران و راه های جایگزین پیش رو خبر داد و گفت: بانک های یورویی به دنبال راه حل برقراری ارتباط بانکی با ایران هستند.
9صبح   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۰۸:۱۴    
این ماجرا دروغیست که سالها پیش احمدی نژاد دردودوره 84و88 در تلویزیون گفت و جواب داده شد. درهمان دوره بازرسی کل کشور به ریاست پورمحمدی رسیدگی کرد و پاسخ حضرات رادادکه هیچ خلافی نبوده است ...
9صبح   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۰۸:۰۹    
زهرا نعمتی از مشکلات ورزشکاران خانم برای خروج از کشور می گوید.
9صبح   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۰۸:۰۴    
عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: اصل صحبت درباره برگزاری انتخابات آزاد؛ با هدف بهره برداری سیاسی و منحرف کردن ذهن مردم است وگرنه در مقام استدلال، این افراد حرفی برای گفتن ندارند.
9صبح   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۰۸:۰۴    
طیبه سیاوشی نماینده مجلس معتقد است ممنوع الخروجی خانم های ورزشکار تبعات بین المللی برای نظام دارد.
9صبح   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۰۸:۰۴    
یک استاد دانشگاه که عالی ترین مدارج علمی را از دانشگاه های معتبر آمریکا در زمینه حقوق بین الملل و جامعه شناسی دارد، در معتبرترین دانشگاه های کشور تدریس می کند ...
9صبح   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۰۸:۰۴    
صادق زیباکلام در یادداشتی در روزنامه شرق نوشت:در شرایط فعلی ساختار سیاسی و اجتماعی کشور، برای اصلاح طلبان گزینه دیگری به جز ائتلاف و همکاری با طیف معتدل کشور وجود ندارد ...
9صبح   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۰۸:۰۴    
حکم اعدام زن جوان که به خاطر حسادت، هوو ی خود را در خانه به قتل رسانده بود برای اجرا به دادسرای جنایی تهران ارجاع شد.
9صبح   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۰۸:۰۴    
عبدالرضا هاشم زایی نماینده مجلس که ریاست سنی دو روزه مجلس را نیز بر عهده داشت با روزنامه شرق مصاحبه کرده است.
9صبح   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۰۸:۰۴    
رییس فیفا فردا به ایران می آید و دربی تهران را از نزدیک تماشا خواهد کرد.
9صبح   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۰۷:۵۹    
صادق زیباکلام تصویر دعوت نامه ای را در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرده که نشان می دهد او از طرف وزارت کار و امور اجتماعی برای یک نشست تخصصی با حضور مسئولان و مدیران این وزارتخانه دعوت شده است.
9صبح   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۰۷:۵۹    
روزنامه اعتماد با یاسرهاشمی رفسنجانی مصاحبه کرده است.
9صبح   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۰۷:۵۹    
هرچند این روزها سازندگان گوشی درگیر ناچ / Notch یا شکاف بالای اسکرین هستند، اما ال جی ثبت اختراعی کرده است که این مشکل را برای همیشه حل خواهد کرد.